تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۰۷۸۷

کارگاه آموزشی منطقه ای مداحان اهل بیت برگزار شد

کارگاه آموزشی منطقه ای مداحان اهل بیت برگزار شد
حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، امروز در کارگاه آموزشی منطقه ای مداحان اهل بیت (ع) آمل، فریدونکنار و محمودآباد که در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان آمل برگزار شد با بیان این که تحریف وقایع مذهبی بسیار کار ناپسندیده ای است، گفت: مداحان اهل بیت (ع) باید با مطالعه دقیق و دارای منابع و ماخذ صحیح واقعیت های دینی و تاریخی را برای مردم بازگو کنند.

وی، ادامه داد: مداحان هرگز نباید به خود اجازه دهند که برای گریاندن و یا بازتاب مداحی خود در بین مردم وقایع معنوی و تاریخی را تحریف کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر(ع)، گفت: هرکس در این دنیا به چیزی دل ببندد در سرای آخرت با آن محشور خواهد شد که باید در این دنیا بر محبت خود به اهل بیت معصومین(ع) بیافزاییم که زمینه ساز سعادت و رستگاری انسان است.

وی، ادامه داد: حرکت در مسیر اهل بیت(ع) سبب امنیت انسان شده که دوری از این بزرگواران موجب نابودی ما می شود که باید برنامه های زندگی خود را بر محور بندگی ائمه اطهار(ع) قرار دهد.

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که ارتقای سطح معلومات دینی و تاریخی برای مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) ضروری است، تصریح کرد: استمرار و ادامه برگزاری این گونه کلاس های آموزشی باید با جدیت و نحوه ارزنده ای پیگیری شود.

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین جباری در آمل برگزار می شود

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده فقید مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، فردا در آمل برگزار می شود.

مجلس یادبودی در روز یکشنبه بیست و سوم شهریور از ساعت ۱۶ الی ۱۸ عصر در مسجد چهارده معصوم (ع) واقع در خیابان نور آمل برگزار می شود که از عموم مردم شریف شهرستان آمل و دوستداران به روحانیت معظم جهت شرکت در این مراسم یادبود دعوت به عمل آمده است.

این مراسم با همکاری و مشارکت دفتر امام جمعه آمل، فرمانداری، اداره تبلیغات اسلامی و جامعه روحانیت شهرستان آمل برگزار می شود.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، صبح دوشنبه دهم شهریورماه ۹۳ بر اثر ایست قلبی در سن ۷۶ سالگی در بهشهر دعوت حق را لبیک گفت.
مرجع : رسا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما