تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۴
۰
کد مطلب : ۲۰۶۲۸

تعامل سازمان حج و زیارت و کانون مداحان

تعامل سازمان حج و زیارت و کانون مداحان
مصطفی خورسندی، رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی کل کشور با اشاره به مذاکراتی که با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت داشته است به تشریح تعاملات جدید فی ما بین این دو نهاد پرداخت.

وی به همکاری با سازمان حج و زیارت برای برپایی مراسم اربعین حسینی در کربلا اشاره و عنوان کرد: این سازمان درخواست اعزام مداحان برجسته از سوی کانون مداحان به کربلای معلی برای برپایی مراسم اربعین حسینی را دارد.

خورسندی آمادگی کانون مداحان را برای اعزام مداح به کربلای معلی را اعلام و عنوان کرد: تا کنون در این زمینه هیچ همکاری با سازمان حج و زیارت نداشتیم و اعزام مداح از سوی سازمان حج صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار طی اربعین حسینی باب تعامل بین این دو سازمان گشوده می‌شود و کانون مداحان به عنوان بازوی اجرایی به کمک سازمان حج و زیارت برای هر چه بهتر برپا کردن مراسم و آئین‌های سوگواری در کربلای معلی می‌رود.

خورسندی از دیگر خواسته‌های سازمان حج و زیارت را ساماندهی مداحان برشمرد و گفت: در این راستا نسبت به شناسایی مداحان حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور اقدام خواهیم کرد تا تأثیرگذارترین افراد در نشر مفاهیم و آموزه‌های اسلام به عنوان مداح به کربلای معلی اعزام شوند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما