تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲
۰
کد مطلب : ۲۰۲۷۷

نرم افزار موبایل عبرات 19و 20 تولید شد

نرم افزار موبایل عبرات 19و 20 تولید شد
در جلسات شورای شعر بنیاد دعبل خزاعی که با حضور استاد سازگار، استاد سید علی سادات رضوی، استاد سید محسن حسینی، استاد عنقا، استاد امین فروغی، استاد چینی، استاد آصفی و استاد محمود تاری برگزار می شود، انتخاب شعر برای مناسبت ها در اولویت کارهای این شورا قرار دارد.
این شورا بنا دارد با بررسی اشعار تولید شده و همچنین سفارش شعر بر اساس مضامین نو، بسته های شعری ویژه مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) را تهیه و به صورت درج در سایت شعر هیئت وتولید نرم افزار موبایل در اختیار آنان قرار می دهد.
جهت دانلود به آدرس سایت نشر الکترونیک دعبل خزاعی: www.rmsm.ir مراجعه فرمایید.

معرفی واحد «نشر الکترونیک دعبل خزاعی»

بنیاد دعبل خزاعی در بهمن ماه ۱۳۹۲ و همزمان با ۳۵ امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،‌ واحد «نشر الکترونیک دعبل خزاعی» را راه اندازی کرد. این واحد، تولید نرم افزار های موبایل و چند رسانه ای برای ذاکران و ستایشگران اهل بیت(ع) را در دستور کار دارد. همچنین برای دسترسی آسان به محصولات و استمرار ارتباط با مخاطبین، این واحد، نرم افزار «بازار دعبل» را تولید و منتشر کرده است. با نصب «بازار دعبل» بر روی تلفن همراه خود که از طریق همین سایت قابل دریافت است،‌ می توانید در کمترین زمان ممکن،‌ از تولید آثار جدید «نشر الکترونیک دعبل» مطلع شده و آنها را دریافت کنید.

آدرس سایت نشر الکترونیک دعبل خزاعی: www.rmsm.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما