تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۴۸
۰
کد مطلب : ۱۹۹۷
شهردار تهران:

وضعيت جمع آوري زباله در کربلا مطلوب نيست

وضعيت جمع آوري زباله در کربلا مطلوب نيست
به گزارش خیمه، رياض عبدالحمزه عبدالرزاق وزيرشهرداري‌ها وامورعمراني عراق كه در راس هياتي به دعوت دكتر محمد باقر قاليباف به تهران سفر كرده ، روزشنبه با شهردار تهران ديدار و گفت و گو كرد. 

 شهردار تهران دراين ديدار با تشكر از حضور هيات عراقي در تهران گفت: شهرداري تهران تلاش دارد مفاد توافقات سفر چندي پيش خود به عراق را سريع تر اجرايي كند.

محمدباقر قاليباف تاكيد كرد: ما در تهران موضوع توافقات صورت گرفته در بغداد را پيگيري مي‌كنيم بطوري كه ‪ ۲۰‬روز پس از سفر عراق گروهي براي ملاقات با شهردار بغداد به اين شهر فرستاده تا توافقي براي كارهاي اداري و حقوقي انجام شود.

وي افزود: از مباحث مورد بحث و پيگيري دراين سفر، پروژه راه‌ها و كارهاي عمراني داخل شهر، نظافت ومسايل مربوط به محيط زيست شهري، مسايل مربوط به طرح توسعه شهر و طرح جامع ، مسايل مربوط به فضاي سبز پارك‌ها و بوستان ها و مسايل فرهنگي و اجتماعي بود.

شهردار تهران افزود: در سفر ما به عراق قرار شد اعزام افراد براي آموزش در تهران انجام شود از اين رو سفارت ما در عراق ليستي از شهرداري نجف را معرفي كرده است.

قاليباف با اشاره به وضعيت نامناسب در زمينه جمع آوري زباله در شهر كربلا گفت: وضعيت جمع آوري زباله در اين شهر مطلوب نيست.

وزيرامورشهرداري‌ها وامورعمراني عراق هم در اين ديدار، هدف از سفر خود به ايران را آشنايي با تجربه‌هاي تهران در زمينه‌هاي زباله و بازيافت ، فضاي سبز ، نظافت و ترافيك و همچنين آموزش نيروي انساني اعلام كرد.

بنابرگزارش ایرنا، عبدالحمزه عبدالرزاق با بيان اينكه ما مي‌خواهيم جايگاه خاصي به عتبات مباركه درعراق بدهيم ، خواستار كمك ايران در اين زمينه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما