تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۶
۰
کد مطلب : ۱۸۸۰۲

فعالیت ۱۴۰۰ هئیت مذهبی در استان اردبیل

فعالیت ۱۴۰۰ هئیت مذهبی در استان اردبیل
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در دیدار با حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار داشت: هم اکنون ۱۴۰۰ هئیت مذهبی در استان اردبیل فعال هستند که به وسیله این هیئات تلاش برای تقویت برنامه‌های فرهنگی با هدف جلوگیری از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن تاکنون بسیارمؤثربوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: تبلیغات اسلامی اردبیل با همراهی ۱۶۰ موسسه قرآنی و ۵ هزار مربی و استاد قرآن تلاش بی‌وقفه‌ای را آغاز کرده تا بتواند در مسیر آرمانی خود که همان رونق گرفتن محافل و مجالس قرآنی است،گامی بلند برداشته باشد.

این مسئول وجود ۵ هزار مسجد، یک هزار و ۲۰۰ مداح، ۷۰۰ روحانی، ۱۵۰ روحانی مستقر و ۱۳۰ خانه عالم را به‌عنوان بسترهای مناسب توسعه و تقویت فرهنگ قرآنی دانست و یادآور شد: ما تلاشمان بر این است تا تمام فعالیت‌های قرآنی مسجد محورباشد.

ستوده ورود سازمان تبلیغات به فضای مجازی و سایبر را در عصر ارتباطات و شکستن مرزهای ظاهری مهم و ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی توانسته چندین سایت و پایگاه اطلاع‌رسانی نظیر تبیان، جمعیت زنان فرهیخته، مکتب تعزیه و... را راه‌اندازی کند.

وی در پایان گفت:همه این مجموعه‌ها در تلاش هستند تا امر اطلاع‌رسانی دینی و معنوی بدون اغراق پیگیری شده تا اصل موضوع به شکل شایسته منتقل شود.

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی نیز در این نشست با تبریک نیمه شعبان و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: فرهنگ ستو ن جامعه است و اقتصاد هم بر محور فرهنگ است و اگر بتوانیم اقتصاد کشور را بر مبنای دینی به جلو ببریم اقتصاد مقاومتی معنا و مفهوم پیدا می‌کند.

موسوی به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در رشد و توسعۀ فرهنگ دینی اشاره کرد و گفت:سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور در تبیین و گسترش مسایل فرهنگی و قرآنی نقش خطیر و حساسی برعهده دارد و فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل قابل تحسین است.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما