تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳
۰
کد مطلب : ۱۸۵۸۳

دیدار رییس کانون مداحان و شاعران آئینی کشور با استاد "مرتضی امیری اسفندقه"

دیدار رییس کانون مداحان و شاعران آئینی کشور با استاد "مرتضی امیری اسفندقه"
مصطفی خورسندی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری تهران و رییس کانون مداحان و شاعران آئینی کشور با استاد " مرتضی امیری اسفندقه " یکی از مشاهیر ادبیات آئینی و نام آورترین قصیده سرای معاصر دیدار و پیام شهردار تهران مبنی برتقدیر از به وی را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، " مصطفی خورسندی" رییس کانون مداحان و شعرای آئینی کشور با بیان اینکه این دیدار با هدف الگوسازی و تجلیل از افراد در رشته ها و حوزه های کاری مختلف به جامعه انجام شده است، گفت: در راستای سیاست های مدیریت فرهنگی شهر مبنی بر تقدیر و تجلیل از گروه های مرجع و چهره های برجسته فرهنگی، هنری، مذهبی و آئینی دیداری با استاد مرتضی امیری اسفندقه انجام شد.

وی ادامه داد: ایشان در حال حاضر به دلیل عارض شدن کسالت در بستر بیماری به سر می برند و طی این دیدار پیام شهردار تهران مبنی بر تقدیر و آرزوی طول عمر و سلامت برای وی نیز ابلاغ شد.

رییس کانون مداحان و شعرای آئینی کشور گفت: استاد مرتضی امیری اسفندقه یکی از شعرای متعهد و انقلابی به شمار می آید که بنا بر نقل قول استاد شفیعی کدکنی علم قصیده را برافراشته است.

وی عنوان کرد: رستاخیز حرکات، مکتب عشق، شرح شرحه شرحه، دارم خجالت می کشم از اینکه انسانم و انجمن صبح از آثار این استاد مسلم ادبیات آئینی به شمار می رود.

وی گفت: استاد امیری اسفندقه از مفاخر ادبیات کشور محسوب می شود و خدا را شاکرم که توفیق دیدار و استفاده از محضر ایشان را پیدا کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما