تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۶
۰
کد مطلب : ۱۸۴۵۶

در 70 نقطه از کشور کارگاه‌های دوخت لباس شیرخوارگان حسینی افتتاح می‌شود

در 70 نقطه از کشور کارگاه‌های دوخت لباس شیرخوارگان حسینی افتتاح می‌شود
کارگاه‌های دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در ۷۰ نقطه از ایران و شش کشور با حضور سه هزار بانوی خیر افتتاح می‌شود.

داوود منافی‌پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) با اعلام این خبر گفت: کارگاه‌های دوخت لباس شیرخوارگان حسینی از روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه جاری برابر با نهم ماه رجب با حضور سه هزار بانوی داوطلب در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به دوخت یک میلیون دست لباس شیرخوارگان حسینی افزود: بانوانی که در این کارگاه حضور دارند کاملاً به صورت خودجوش و بدون هیچ‌ چشم‌داشتی تنها به عشق حضرت علی‌اصغر(ع) به فعالیت می‌پردازند، در تهران نیز این کارگاه در جوار مضجع نورانی امامزاده حمیده خاتون(س) به آدرس تهران، اشرفی اصفهانی، باغ فیض روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۸ فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

منافی‌پور بیان داشت: در کارگاه تهران حدود ۱۵۰ نفر از بانوان خیر حضور دارند، همچنین تمام هزینه‌های دوخت بیش از یک میلیون دست لباس شیرخوارگان حسینی از سوی مردم تأمین می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: کارگاه دوخت لباس در کشورهای بحرین و عربستان سعودی و چهار کشور دیگر در چند روز آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش فارس، دوازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی امسال مصادف با اولین جمعه ماه محرم-ششم محرم- برابر با نهم آبان ماه سال جاری در بیش از ۲۵۰۰ نقطه در ایران و کشورهای جهان برگزار می‌‌شود.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما