تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ ساعت ۱۹:۰۰
۵
۰
کد مطلب : ۱۸۲۶
بزرگ‌ترين طرح اجرايی كشور در عتبات عاليات؛

معماران ایرانی صحن حضرت فاطمه(س) را در حرم امیرالمومنین(ع) می سازند

معماران ایرانی صحن حضرت فاطمه(س) را در حرم امیرالمومنین(ع) می سازند
به گزارش خیمه، مسئول امور فرهنگی و روابط بين‌الملل ستاد بازسازی عتبات عاليات گفت: بزرگ‌ترين طرح اجرايی كشور در عتبات عاليات با هدف احداث صحن حضرت فاطمه(س) در حرم اميرالمؤمنين(ع) و به‌همت معماران ايرانی اجرا می‌شود. 

سيد «علی ميرانوری» درباره وضعيت كنونی صحن حضرت فاطمه(س) گفت: بنابر تصميم‌گيری‌های انجام شده قرار است فضای كلی حرم حضرت علی(ع) تا 140 هزار مترمربع گسترش پيدا كند كه در اين شرايط صحن حضرت فاطمه(س) 10 برابر فضای كنونی حرم خواهد شد.

مسئول امور فرهنگی و روابط بين‌الملل ستاد بازسازی عتبات عاليات تصريح كرد: فعاليت‌های مقدماتی برای اين منظور انجام شده و در حال حاضر هم‌زمان با خريد، هتل‌ها و بناهای قديمی اطراف حرم حضرت علی(ع) در حال تخريب و گودبرداری برای اجرای اين طرح هستند.

ميرانوری از اتمام برنامه‌ريزی‌های مهندسی كل طرح خبر داد و گفت: اين طرح از نخستين روزهای اسفندماه سال گذشته با همكاری دانشگاه شهيد بهشتی و برخی از دانشگاه‌های ديگر آغاز شد و هم‌اكنون مراحل اجرايی كار را پشت سر می‌گذارد.

بنا بر گزارش ایکنا، وی در پايان گفت: برآورد كلی كه از هزينه‌های اين طرح به دست آمده چيزی در حدود 800 ميليارد تومان است كه در بازه زمانی هشت تا 10 سال به اتمام می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

خدا وكيلي ساختن مسكن و مدرسه و درمانگاه براي فقراي و اقشار كم درآمد مملكت خودمان واجب‌تر است يا ساختن صحن جديد در نجف اشرف. الله اگر علي بود دستان بانيان اين اصراف و تبذير را نمي‌بوسيد بلكه داغ مي‌گذاشت كه بنام او چه ريخت و پاشها كه نمي‌كنند. آيا رسيدگي به وضع معيشتي مردم نجيب ولي فقير سيستان و بلوچستان واجب‌تر نيست؟ آيا ميدانيد با هشتصد ميليارد تومان چند خانه و مدرسه و چقدر راه روستايي و غيره مي‌توان ساخت؟ چند عروس فقير ولي آبرومند را مي‌توان به خانه بخت فرستاد؟ علي گردن بزند آن رياكاراني را كه بنام او پول مردم را خرج اينگونه عوامفريبي ها مي‌كنند الله اعلم كه اين فقط قسمت بيرون از آب مانده اين كوه يخ است و ميلياردها ميليارد ديگر كه حيف وميل شده است. مگر همين چندي پيش در نمايشگاه كتاب تهران مسئولين حرم امام حسين(ع) اظهار بي اطلاعي از پولهاي جمع آوري شده نكردند؟
اين است اهتمام به امور مسلمين؟ ساخت يك صحن جديد چه دردي از مردم بدبخت و بيچاره دوا مي‌كند؟
اي قوم به حج رفته كجائيد كجائيد
معشوق همينجاست بيائيد بيائيد
آقاي علي مير انوري داري هيزم جهنمت را جمع آوري مي‌كني!
خدا انشاءالله هدايتتان كند
بسم الله
خدا همه شما را به راه راست هدایت کند. هر روز بر گمراهی تان اضافه می شود. چگونه پاسخ خدا را خواهید داد، در حالی که زنان عراقی از شدت فقر به تن فروشی روی آورده اند و کودکان عراقی از گرسنگی رنج می کشند، شما می خواهید 800 میلیارد تومان برای ساخت یک بنا خرج کنید. تنها می توانم بگویم خدا هدایت تان کند. مزار علی(ع) که پنهانی دفن شده بود و راضی نبود مزارش از یک وجب بلند تر شود را به چه روزی انداخته اید.
قربان حضرت فاطمه ولی بت ÷رستی تا کی؟
اگر این پول از جیبتان میرود دستتون درد نکنه ولی اگه از حق مردم بیچاره میدهید الهی به روزسیاه بنشینید
ازمدیرسایت بعید است که هر مکتوب نامربوطی رامنتشرکند.لابدمطلع هستیدکه هزینه های ساخت وساز اماکن متبرکه توسط محبین اهل بیت علیهم السلام درشهرهای مختلف کشورهای اسلامی ازجمله ایران اسلامی با معرفت وشناخت اهدا مشود؟ !