تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
۰
کد مطلب : ۱۸۰۹۱

چاپ پنجم رمان محمد(ص) منتشر شد

چاپ پنجم رمان محمد(ص) منتشر شد
انتشارات مدرسه پنجمین چاپ از رمان محمد (ص) نوشته ابراهیم حسن‌بیگی را روانه بازار کتاب کرد.

حسن بیگی در این رمان كه در پانزده بخش تالیف شده است، شخصی یهودی که به عنوان یك دانشمند معرفی می‌شود، از طرف شورای عالی یهود مأمور می‌شود به سمت پیامبر اسلام (ص) گرایش پیدا كرده و یا او را كشته یا عقایدش را به چالش بكشد.

وی به سوی پیامبر اکرم (ص) رفته و شرح زندگی و فعالیت‌های او را در پانزده گزارش مجزا برای شورای عالی ارسال می‌کند. اما پس از ارسال گزارش پانزدهم که در ایام بیماری و رحلت پیامبر اکرم (ص) انجام می‌شود، به شهر خویش بازمی‌گردد و حس می‌کند که دچار نوعی فقدان شده و روح خود را اسیر رفتار و پیام و کردار پیامبر اکرم (ص) می‌بیند. او درمی‌یابد بود كه اتفاقی در درونش رخ داده است به ویژه اینکه متوجه می‌شود که در مدت ارسال این نامه‌ها رئیس وی بر اثر مطالعه این نامه‌ها و آشنایی با کردار و منش پیامبر (ص) به اسلام گرایش پیدا کرده است.

رمان محمد (ص) از جمله آثار حسن‌بیگی است که پس از انتشار نسخه فارسی با استقبال قابل توجهی روبرو شد و به زبان انگلیسی نیز ترجمه شد. نسخه انگلیسی این رمان توسط انتشارات «شمع و مه» منتشر و د نمایشگاه کتاب سال گذشته رونمایی شد.

نسخه انگلیسی این اثر با عنوان «Mohammad, Prophet of Faith and Generous Forgiveness» از طریق سایت‌های «آمازون» و «بارنز اند نوبل» نیز قابل خریداری است.

چاپ پنجم از رمان محمد (ص) را انتشارات مدرسه در ۳۰۰ صفحه و با قیمت ۱۰ هزار تومان ورانه بازار کتاب کرده است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما