تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
۰
کد مطلب : ۱۸۰۰۸

هشتمین ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در بوشهر تشکیل جلسه داد

هشتمین ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در بوشهر تشکیل جلسه داد
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ابتدای این جلسه در سخنانی فلسفه تشکیل ستاد ساماندهی شئون فرهنگی را سیاست‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی و کنترل آسیب‌ها و هدایت صحیح جامعه برشمرد.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گفت: ستاد شئون فرهنگی ستاد فرماندهی است که باید با ظرافت رهبری و هدایت کند و با بصیرت مواظب توطئه‌های دشمن باشد و بتواند برنامه‌ریزی جامعی برای جامعه تحت امرش داشته باشد.

حسین ادیبی، مسئول تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر در این جلسه واگذاری تصدی امور فرهنگی به مردم را از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی مدیریت فرهنگی است، گفت: مردم و فعالان و دلسوزان به امور دینی را باید وارد فعالیت‌ها کرد و مجموعه اداره‌کل باید کمک نرم‌افزاری به تشکل‌های مردمی ارائه دهد.

ادیبی با بیان اینکه اجرایی کردن پروژه‌های فرهنگی توسط ادارات تبلیغات اسلامی امکان‌پذیر نیست خواستار مشارکت عمومی به‌ویژه هیئت‌های مذهبی در این رابطه شد.

وی در پایان از اجرای برنامه‌های مذهبی توسط هیئت‌ها بنا به مناسبت‌های مختلف خبر داد.

یادآور می‌شود، در پایان این جلسه که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، اعضای شرکت‌کننده به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره نحوه ترویج فرهنگ فاطمی و گرامیداشت ایام فاطمیه پرداختند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما