تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۷ ساعت ۱۱:۵۶
۲
۰
کد مطلب : ۱۶۹۱

دفتر آيت‌الله وحيد خراساني از تحريف سخنان ايشان انتقاد کرد

دفتر آيت‌الله وحيد خراساني از تحريف سخنان ايشان انتقاد کرد
يك منبع آگاه در دفتر آيت‌الله وحيد خراساني اظهار داشت: نشست آيت‌الله وحيد خراساني با برخي اعضاي جامعه مدرسين، جلسه‌اي خصوصي بوده و ايشان اجازه انتشار بيانات خود در اين جلسه را نداده بودند. 

وي افزود: حتي اگر قرار بود مطالب جلسه منتشر شود، می‌بایست همه مطالب آورده می شد. اما خبر منتشره از اين جلسه كه بيش از يك ساعت به طول انجاميده است، كاملا گزينشي تنظيم شده است، به گونه‌اي كه در مواردي، خلاف ديدگاه ايشان در آن به چشم مي‌خورد و سخنان ايشان تحریف شده است.

وي در پايان گفت: نظر ايشان درباره عزاداري سيدالشهدا(ع) و تعظيم شعاير حسيني، همان است كه ايشان در آستانه اربعين بيان كرده‌اند و ديدگاه ايشان هيچ تغييري نكرده است.

آيت‌الله وحيد خراساني در آخرين جلسه درس خارج خود پيش از آغاز تعطيلات دهه آخر صفر مطالب مهمي را با توجه به شبهات مطرح درباره عزاداري سالار شهيدان ايراد و ضمن هشدار شديد به کساني که به نوعي در صدد خدشه به شعائر حسيني هستند، تصريح کرد: بيدار باشيد مردم ايران! بدانيد کوچکترين کلمه که شعاير حسيني را سست کند، کمر خاتم‌النبيين(ص) را مي‌شکند.

بنا بر گزارش تابناک، ايشان تنها مرجع ابراز نظر در مورد چنين مسائلي را فقها دانسته و افزوده بود: فقيه، نائيني است، فقيه بروجردي است، فقيه حائري است؛ فقيه اينها هستند که مي گويند: سينه بزنيد، زنجير بزنيد، خون هم جاري بشود، بشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

برای آقای وحید متاسفم که به جای اندیشیدن به مظلومیت امام زمانمان، به زنجیر و قمه می اندیشند... چقدر امام زمان مظلوم اند...
آقایی که مرقوم فرموده اید:((برای آقای وحید متاسفم)) ما باید برای خود متاسف باشیم که در مورد چیزی که در آن سررشته نداریم اظهار نظر میکنیم. همچنان که یک پزشک حاذق در طب متخصص است و هیچ بیماری به نظر او در پزشکی خرده نمیگیرد ما نیز که در علوم دینی سررشته نداریم نباید به سخن یک مرجع جامع الشرایط خرده بگیریم.