تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۵۹
۰
کد مطلب : ۱۶۸۲
یک مسئول فرهنگی:

ارتقاء سطح بینش و دانش مداحان باید تقویت شود

به گزارش خیمه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه ارتقاء سطح بینش و دانش مداحان باید تقویت شود افزود: کانون مداحان می تواند به عنوان جریانی تاثیر گذار فرهنگ عمومی را از بسیاری مسائل پاک و مطهر کند. 

حجت الاسلام سید آبادی گفت: دشمن برای آسیب رساندن به این جریانات برنامه دارد و لازم است تا با آسیب شناسی و آسیب زدایی و حرکتی منسجم در افزایش تاثیرگذاری در فرهنگ عامه کمک کرد. 

وی افزود: اگر مردم به شاعر و مداح اهل بیت(ع) و منبری احترام می گذارند به خاطر جایگاه رفیع ائمه اطهار(ع) است، بنابراین لازم است که شان و این جایگاه حفظ شود که تحقق این مسئله لزوم ارتقا نقش مداحان در جامعه را پررنگ می کند.

حجت الاسلام سید آبادی با بیان اینکه ذاکران اهل بیت(ع) مشهد و خراسان رضوی بهترینهای کشور هستند، اذعان داشت: ارتباط نداشتن مداحان با یکدیگر همواره یکی از دغدغه های تبلیغات اسلامی است و با توجه به ضروری بودن انسجام ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) دفتر تبلیغات اسلامی استان با همه توان در جهت ساماندهی این مجموعه اقدام می کند. 

بنا بر گزارش مهر، وی اظهار امیدواری کرد با تدبیر و مشارکت ذاکران و مداحان حرکتی هدفنمند در جهت پیشرفت و تعالی مکتب اهل بیت(ع) آغاز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما