تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۰۱:۳۷
۰
کد مطلب : ۱۵۶۹۹
رییس مرکز موسیقی حوزه هنری:

حوزه هنر می‌تواند دبیرخانه موضوع موسیقی و نواهای عاشورایی باشد

حوزه هنر می‌تواند دبیرخانه موضوع موسیقی و نواهای عاشورایی باشد
رییس مرکز موسیقی حوزه هنری با تاکید بر همیشگی بودن موضوع موسیقی و نواهای عاشورایی تاکید کرد: حوزه هنری می‌تواند به عنوان یک دبیرخانه در این زمینه عمل کند.

به گزارش ستاد خبری همایش روایت شیدایی، رضا مهدوی رییس مرکز موسیقی حوزه هنری طی سخنانی در همایش روایت شیدایی تاکید کرد: مرکز موسیقی حوزه هنری تا کنون حدود ۳۰ ساعت برنامه وارد بازار کرده که در این برنامه‌ها هدف، برآورده کردن نیاز شیعیان در سراسر جهان است.

مهدوی درباره تولید آثار در زمینه نواهای عاشورایی در حوزه هنری گفت: این نواها اختصاص به محرم و روز عاشورا زیرا کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.

وی ادامه داد: اگر در ک عمیقی از این عبارت صورت گیرد روشن می‌شود که برای بقای بشریت است.

مهدوی با تاکید بر دایمی بودن موضوع موسیقی و نواهای عاشورایی تاکید کرد: حوزه هنری می‌تواند به عنوان یک دبیرخانه در این زمینه عمل کند و می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

پس از سخنان مهدوی ویدئویی از زندگی مرحوم حاج ملاحسین مولوی معروف به شیخ المادحین پخش شد. پس از آن حجت‌الاسلام مرتضی وافی رییس شورای سیاستگذاری همایش روایت شیدایی از حجت‌الاسلام سید محمود دعایی (روزنامه اطلاعات)، مجموعه همشهری محله، خانم کهن‌دل از روزنامه قدس و امین فرخی از روزنامه جوان تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما