تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۲
۰
کد مطلب : ۱۴۸۸۵

بانوی زاهدانی دستبند عتيقه ۳۰۰ ساله را به حرم امام حسين هديه كرد

بانوی زاهدانی دستبند عتيقه ۳۰۰ ساله را به حرم امام حسين هديه كرد
ایران‌زمین: مسوول ستاد بازسازی عتبات عاليات در استان سيستان و بلوچستان گفـت: يك بانوی نيكو كار زاهدانی دستبند عتيقه طلا با ۳۰۰ سال قدمت را برای بازسازی حرم مطهر امام حسين‌(ع) هديه كرد.

محمد رضا واحدی روز دوشنبه افزود: اين دستبند عتيقه كه تصوير ملكه انگليس روی آن منقوش است، نسل به نسل به اين بانوی خير زاهدانی ارث رسيده است .

وی تصریح كرد: مطابق بررسی و اظهار كارشناسان اين دستبند قديمی طلا از ارزش بسيار بالايی برخوردار است بطوريكه قيمت دقيقی نمی‌توان برای آن تخمين زد.

وی مشاركت بانوان سيستان و بلوچستان در كمك به عتبات عاليات را چشم گير توصيف كرد و گفت: پنج خواهر زاهدانی نیز با مراجعه به ستاد بازسازي عتبات عاليات در سيستان و بلوچستان تمامی طلا و جواهرات ارث رسيده از مادرشان را برای بازسازی ضريح امام حسين‌(ع) اهدا كردند.

او گفت: طلاهای اهدايی مردم برای بازسازی حرمين شريفين پس از انتقال به تهران و ذوب در كارگاه، برای نصب و استفاده در مكان مورد نظر اهدا كننده، به كشور عراق ارسال می‌شود.

واحدی افزود: طی هفت ماه گذشته و از بين ۴۰۰ نفر داوطلب ثبت نامی در سيستان و بلوچستان، ۱۰۰ نفر برای بازسازی عتبات عاليات به كشور عراق اعزام شدند‌.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند «بازسازی عتبات عالیات»،‌ پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام و نیز مبالغ هزینه شده، به «پرونده ویژه خیمه» مراجعه کنند.
مرجع : عصرایران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما