تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۹
۰
کد مطلب : ۱۴۸۰۱

دستگیری ۱۱۱ زایر خانه خدا به اتهام حمل موادمخدر

دستگیری ۱۱۱ زایر خانه خدا به اتهام حمل موادمخدر
جامعه: رییس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: مأموران پلیس موفق شدند۱۱۱ زایر که قصد حمل موادمخدر به کشور عربستان را داشتند، در فرودگاه‌های کشور شناسایی و دستگیر کنند.

سردار نبی الله حیدری با اعلام این مطلب افزود: تاکنون۱۰۳هزار زایر از فرودگاه‌های کشور عازم سرزمین وحی شده‌اند. امشب آخرین کاروان به مقصد مکه از تهران پرواز می‌کنند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: در حج امسال با اطلاع‌رسانی به موقع و اقدامات پیشگیرانه در فرودگاه های ایران تاکنون هیچ زایری در عربستان به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر نشده است.

وی با اشاره به کشف یک کیلو و ۵۱۶ گرم انواع موادمخدر از زایران خانه خدا گفت: همزمان با کشف این مقدار مواد، ۱۱۱نفر از جمله ۳۷زن که اقدام به جاسازی موادمخدر کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در ادامه تصریح کرد: در حج تمتع سال گذشته پلیس موفق به دستگیری ۱۰۷ نفر شد، اما تنها یک زایر توانست موادمخدر را به عربستان حمل کند که در آنجا توسط ماموران سعودی دستگیر و راهی زندان شد.

حیدری بابیان این مطلب که آمار فوق در کشف مواد و دستگیری حاملان موادمخدر بی سابقه است، تصریح کرد: در حج امسال دادستانی، سازمان حج، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت امور خارجه همکاری نزدیکی با پلیس داشتند.
مرجع : برنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما