تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۲۹
۱
۰
کد مطلب : ۱۴۵۹۵

انتشار مقاتل حضرت علي اصغر(ع) و حضرت ابوالفضل(ع

انتشار مقاتل حضرت علي اصغر(ع) و حضرت ابوالفضل(ع
فرهنگ: انتشارات بكاء كه به تازگي كتاب «مقتل حضرت علي اكبر(ع)» را به چاپ رسانده است، مقتل‌هاي حضرت علي اصغر(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را كه در شمار تاليفات سيدعلي‌اكبر صداقت، پژوهشگر تاريخ اسلام، اخلاق و عرفان‌اند، در نوبت انتشار دارد.

سيدحسين پور ايزدي، مدير اجرايي انتشارات بكاء، ضمن بيان اين خبر اظهار كرد: اين پژوهشگر حوزه دين و انديشه فعاليت در اين بخش را با نوشتن مقتل حضرت سيدالشهداء(ع) آغاز كرد و همواره منابع دست اول و استخراج مستندات را در شمار اولويت‌هاي خود قرار داد.

وي تمامي اين مقاتل را بر اساس مستنداتي از سال ۶۱ هجري تا قرن هفتم توصيف كرد و توضيح داد: پس از قرن هفتم هجري بسياري از منابع دستخوش تغيير شدند يا بر اساس همان منابع و مكتوبات اوليه به رشته تحرير درآمدند، لذا استناد به منابع قرون اول تا هفتم اسلام از اعتبار و سنديت بيشتري برخوردار است.

مدير اجرايي انتشارات بكاء گفت: مقتل حضرت علي اصغر(ع) مجوز نشر خود را دريافت كرده است و تا هفته آتي زير چاپ مي‌رود. قرار است اين كتاب در ۵۶ صفحه رقعي و بهايي حدود ۱۰۰۰۰ ريال در اختيار علاقه‌مندان قرار گيرد.

انتشارات بكاء قم در موضوعات اخلاق و عرفان، زنان، تاريخ اسلام، ادبيات و رمان تخيلي فعاليت دارد.
مرجع : خبرگزاری کتاب
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

سید حسین پورایزدی
United Kingdom
با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از انتقال سریع و چاپ خبر انتشار کتاب مقتل حضرت علی اصغر.
من پورایزدی مدیر اجرایی انتشارات بکاء و مسئول نشر اثر فوق و دیگر منشورات انتشارات بکاء هستم. از چاپ خبر انتشار مقتل حضرت علی اصغر توسط خیمه بسیار خوشحال شدم و خواستم بدینوسیله از مدیریت محترم خیمه و کلیه دست اندرکاران صدیق آن مجموعه سپاسگزاری کرده باشم.
از فرصت استفاده کرده و در صورت صلاحدید مدیریت محترم خیمه، آمادگی خود را جهت معرفی آثار موجود و در دست انتشار نشر بکاء اعلام می دارم.
ایام عزت، مستدام
سید حسین پورایزدی
انتشارات بکاء
تلفن تماس 09122513760