تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۳
۰
کد مطلب : ۱۳۹۸۴

همایش «اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی» برگزار می‌شود

همایش «اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی» برگزار می‌شود
فرهنگ: این همایش به منظور بررسی مهمترین مسائل اسلامی از جمله دفاع از مقدسات و منافع اسلامی و مقابله حملات به مقدسات برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، طرح اسلام هراسی و از هم گسستن صفوف به هم پیوسته اسلامی و راه‌های مقابله با آن و درد و رنج‌های بخش‌هایی از جهان اسلام که تحت اشغالگری بیگانگان به سر می‌برند از دیگر مباحث این همایش دو روزه خواهد بود.

اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی دارای ۱۹۵ عضو شامل رادیو، تلویزیون و مؤسسات رسانه‌ای از ۲۸ کشور است.

حمایت از حقوق جوامع و کشورهای اسلامی و پشتیبانی از مسایل عادلانه آنها در رویارویی با اشغال و تهاجم فرهنگی و تحکیم وحدت، تقریب مذاهب، برادری، رشد هویت اسلامی، تاکید بر مولفه‌های هویت فرهنگی با توجه به چندگانگی و ضرورت تکامل آنها یکی از اهداف مهم اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی است.

همایش رسانه و مقدسات امت اسلامی و منافع آن از دیگر برنامه‌هایی است که روزهای پنجم و ششم آگوست (۱۴ و ۱۵ مرداد ماه‌) در بیروت برگزار خواهد شد.

تاکید بر مقاومت به عنوان راه حل پایان دادن به اشغالگری، ‌مساله فلسطین و قدس و طرح صهیونیسم در منطقه و سرانجام نهضت علمی در جهان اسلام و پایه‌های آن و چشم‌اندازهای آینده از جمله موضوعاتی است که در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما