تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۴
۰
کد مطلب : ۱۳۶۷۵
اداره تبلیغات اسلامی کرمان:

۲۲۰۰ هیئت مذهبی در استان کرمان فعالیت می‌کنند

۲۲۰۰ هیئت مذهبی در استان کرمان فعالیت می‌کنند
ایران زمین: حجت‌الاسلام عباس بذركار شامگاه یك‌شنبه در مراسم دیدار اعضای هیئت‌های مذهبی استان كرمان با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: وجود علمای بزرگ همیشه تاریخ مایه نزول بركات الهی، رشد و تعالی جامعه به سوی خوبی و نجات مردم از گمراهی بوده است. 

وی افزود: مردم ایران حضور و هدایت‌های دلسوزانه آیت‌الله نوری همدانی را از دوران انقلاب اسلامی به یاد دارند و قدرشناس تلاش ایشان در مبارزه علیه طاغوت هستند. 

بذركار تصریح كرد: ما عبور از بحران‌ها را مدیون مواضع روشن ایشان و روشنگری‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری هستیم. 

وی با اشاره به فعالیت هیئت‌های مذهبی استان كرمان خاطرنشان كرد: دو هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی در استان كرمان با همه توان در تعظیم شعائر دینی و الهی فعالیت می‌كنند. 

بذركار گفت: بیش از یك میلیون نفر مردم استان كرمان در برگزاری مراسم دینی، ملی و مذهبی فعالیت دارند و این فرصتی است كه در اختیار متولیان برای برنامه‌ریزی قرار گرفته است. 

وی اظهار داشت: ۲۰ شورای هیئت‌های مذهبی در سطح استان كرمان برای پیگیری امور مربوط به عملكرد هیئت‌های تشكیل شده است و بر عملكرد آن‌ها نظارت دارند. 

معاون فرهنگی اداره كل تبلیغات اسلامی استان كرمان افزود: شناسایی بیش از یك هزار مداح در استان نشانگر عشق و ارادت مردم این دیار به امام حسین (ع) است كه به منظور ساماندهی مداحان و ارتقای كمی و كیفی فعالیت این قشر اقدام به تشكیل كانون‌ مداحان كرده‌ایم كه ثمرات بی‌شماری در این عرصه داشته است. 

بذركار تصریح كرد: سه هزار و ۵۰۰ تكیه، مسجد و مهدیه در استان كرمان پایگاه مناسبی برای مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما