تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۳۹
۰
کد مطلب : ۱۳۶۶۸

سنگری «آيينه در كربلا» را تأليف می‌كند

سنگری «آيينه در كربلا» را تأليف می‌كند
«محمد‌رضا سنگری» از تأليف و انتشار دو اثر تازه، به نام‌ «آيينه در كربلا» و اثری با محتوای ادبيات دفاع مقدس تا پايان سال جاری خبر داد.

  وی با بيان اين مطلب گفت:«آيينه در كربلا» عنوان اثر تازه‌ای از من است كه به زودی منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد. پس از انتشار كتاب سه جلدی «آيينه‌داران آفتاب» كه نگاهی ادبی ـ پژوهشی به شخصيت اصحاب امام حسين(ع) دارد، تصميم گرفتم تاريخ عاشورا را از منظر عبرت دوباره بازبينی كنم.
در اين كتاب با نگاهی متفاوت به تاريخ عاشورا پرداخته‌ام.

سنگری افزود: در نگارش اين اثر تلاش كردم حادثه عاشورا را تنها به عنوان يك رويداد تاريخی نگاه نكنم، بلكه به بررسی اين نكته بپردازم كه عاشورا امروز برای ما چه پيامی دارد و هر كدام از ما در كجای كربلا می‌تواند به ايفای نقش بپردازد.

اين نويسنده تصريح كرد: نگارش «آيينه در كربلا» هم‌اكنون به اتمام رسيده است و تلاش می‌كنم آن را تا پايان سال جاری از سوی يكی از انتشارات حوزه عاشورا منتشر كنم.

سنگری در پايان از نگارش ادبيات دفاع مقدس خبر داد و گفت: به دليل خالی بودن كتابی با محتوای ادبيات دفاع مقدس، هم‌اكنون مشغول نگارش اثری برای تدريس ادبيات دفاع مقدس در دانشگاه‌ها هستم كه پيش‌بينی می‌شود تا چند ماه ديگر به پايان رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما