تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۰۲
۰
کد مطلب : ۱۳۴۹۶

گردهمايی اعضای شورای هيئت‌های مذهبی مازندران برگزار شد

گردهمايی اعضای شورای هيئت‌های مذهبی مازندران برگزار شد
ایران‌زمین: مديركل اوقاف و امور خيريه مازندران از برگزاری گردهمايی اعضای شورای هيئت‌های مذهبی این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام «سهرابی» مديركل اوقاف و امور خيريه مازندران ضمن اعلام اين خبر گفت: بايد افتخار كنيم كه عضو هيئت مذهبی هستيم و برای اهل بيت(ع) خدمت می‌كنيم. اما نگهداری و برنامه‌ريزی و ارائه راهكارها به هيئت‌های مذهبی مسئوليت مهمی است كه بار مسئولان را سنگين می‌كند.

مديركل اوقاف و امور خيريه مازندران در پاسخ به درخواست‌های شورای هيئت‌های مذهبی مازندران اضافه كرد: تأمين نيازهای چهار هزار هيئت و اداره آن، كار سختی است و وظيفه همه دستگاه‌های فرهنگی است تا در اين امر مقدس مساعدت كنند.

وی آمادگی اوقاف و امور خيريه را در اطعام‌دهی جلسات مذهبی، اهدای كتاب‌های ادعيه و قرآن، برگزاری همايش‌های دينی، كارهای اردويی و زيارتی و نيز آموزش اعلام كرد و گفت: امروز ممكن است افرادی بخواهند از نام هيئت سوء‌استفاده كنند كه بايد با هوشياری جلوی سوء‌استفاده آنان را گرفت.

مديركل اوقاف و امور خيريه مازندران از آمادگی اين اداره‌كل در خصوص عضويت مسئولان شورای هيئت‌های مذهبی شهرستان‌ها در كميسيون تعيين هيئت امنای مساجد و همچنين عضويت يك نفر از مسئولان هيئت‌گذار با معرفی شورای هيئت‌های شهرستان در تركيب هيئت امنای مساجد و تكايا خبر داد و افزود: آماده امضای توافق در خصوص همكاری با شورای هيئت‌های مازندران هستيم.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما