تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۴
۰
کد مطلب : ۱۳۴۸۴

اطلاعيه سازمان تبليغات اسلامی پيرامون روز تبليغ و اطلاع‌رسانی دينی

اطلاعيه سازمان تبليغات اسلامی پيرامون روز تبليغ و اطلاع‌رسانی دينی
جامعه: سازمان تبليغات اسلامی با صدور اطلاعيه‌ای، اول تيرماه سالگرد صدور فرمان امام خمينی(ره) مبنی بر تأسيس سازمان و روز تبليغ و اطلاع‌رسانی دينی را به يكا‌يك ملت ايران و به‌خصوص مبلغان در سراسر ايران اسلامی تبريك گفت.

به‌گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبليغات اسلامی در اين اطلاعيه آمده است:

تبليغات اسلامی در عين برقراري رابطه دو سويه ميان مبلّغ و مخاطب، از طريق عملكرد و رفتار مبلّغانش، تعريف می‌شود. شيوه‌های تبليغ دينی كه در رأس آن اخلاق و رفتار صالح مبلّغ قرار دارد، با شيوه‌های تبليغات غربی تفاوت جوهری دارد؛ زيرا در تبليغات اسلامی، اخلاص، تقرب الهی و نيت صادقانه از اصول اجتناب‌ناپذير و ضروری مبلّغ است.

بی‌ترديد مقوله تبليغ اسلام و حركت در مسير توسعه فرهنگ دينی پيمودن راهی بزرگ و در عين حال پرمسئوليت است. عنايت به مسئله‌ فرهنگ، جهت‌دهنده ديگر عرصه‌‌های توسعه‌ در جامعه اسلامی‌ ماست، به‌گونه‌ای كه می‌توان اذعان كرد گونه‌‌های ديگر توسعه را هدفمند نموده و صبغه فرهنگی به‌ آن‌ها می‌بخشد.

اما آنچه در اين مسير همواره موجب آرامش دل‌های پيمايندگان راه بوده، گنجينه سرشار معارف اسلامی و دانش و تعهد اين نيرو‌های ارزشمند بوده‌ است.

فرارسيدن اول تيرماه سالروز تأسيس سازمان تبليغات اسلامی و روز تبليغ و اطلاع‌رسانی دينی بر مبلغان دين و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی فرصتی نيكو است تا بيش از پيش همت خود را بر شناساندن گوهر اصيل معرفت حق مصروف بدارند و در گشايش هر چه بيشتر مسير توسعه فرهنگ دينی سعی بليغ نمايند.

سازمان تبليغات اسلامی اول تيرماه سالگرد صدور فرمان حضرت امام خمينی(ره) مبنی بر تأسيس سازمان تبليغات اسلامی و روز تبليغ و اطلاع‌رسانی دينی را به يكا‌يك ملت ايران و به‌خصوص مبلغان عزيز در سراسر ايران اسلامی تبريك و تهنيت عرض نموده، عزت روزافزون اسلام و اعتلای مسلمانان را در اقصی نقاط جهان از خداوند منان مسئلت می‌دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما