تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۵
۰
کد مطلب : ۱۲۹۳۷
همزمان با ايام فاطميه

نمايشگاه مذهبی با عنوان «پاره تن نبی(ص)» در مشهد برپا شد

عکس تزیینی است
عکس تزیینی است
ایران زمین: در نمايشگاه «پاره تن نبی(ص)»  از قسمت‌هايی همچون كوچه بنی‌هاشم، درب خانه حضرت علی(ع)، ماكت تشييع حضرت زهرا(س)، غرفه محصولات قرآنی و فرهنگی، غرفه پاسخ به سؤالات، غرفه كودك، غرفه آموزش قرائت نماز، غرفه بازديد از سايت‌های مذهبی، غرفه آشنايی با جنگ نرم، مشاوره خانواده و مشاوره دينی و مذهبی تشكيل شده است.

كارگاه‌های هنری و برگزاری مسابقات فرهنگی برای گروه سنی كودكان و نوجوانان از ديگر برنامه‌های موسسه هشتمين مبين مشهد طی برگزاری اين محافل خواهد بود.
قرائت حديث كساء، زيارت عاشورا و قرائت قرآن با حضور قاريان بين‌المللی و مراسم عزاداری ايام شهادت حضرت فاطمه(س) از ديگر برنامه‌های جنبی اين نمايشگاه است.

قابل ذكر است مراسم افتتاحيه نمايشگاه دهم ارديبهشت‌ماه ساعت هشت شب با حضور آيت‌الله سيدان و جمعی از علما و مسئولان شهری و استانی برگزار شده بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شركت در اين مراسم روحانی و بازديد از نمايشگاه پاره تن نبی(ص) از تاريخ ۱۹ الی ۲۷ ارديبهشت‌ماه از ساعت ۲۰:۳۰ به محل عرصه ميدان شهدای مشهد مراجعه كنند و برای بازديد از نمايشگاه پاره تن نبی(ص) می‌توانند در همين تاريخ‌ها علاوه بر شب‌ها در ساعات ۹ صبح الی ۱۲ ظهر نيز به محل برگزاری نمايشگاه مراجعه كنند.

شناساندن جايگاه و منزلت حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی انسان كامل، ارتقای سطح معرفتی و بصيرت آحاد جامعه در خصوص ابعاد شخصيتی حضرت فاطمه(س) و پاسخگويی به شبهات اعتقادی از اهداف برپايی اين نمايشگاه ذكر شده است.

نمايشگاه پاره تن نبی(ص) در فضايی به مساحت هشتاد مترمربع شامل غرفه‌های كودك، قرآن، محصولات فرهنگی، الجار ثم الدار، هشت ضلعی‌های معرفت، سامانه پاسخ به مسائل شرعی، جنگ نرم، امربه معروف و نهی از منكر،‌ مشاوره خانواده و دفاع مقدس در بخش عمومی و حلقه‌های معرفت و مشاوره خانواده (به صورت كارگاهی) در بخش خصوصی است.

همچنين در بخش بانوان، ‌نمايشگاه «حريم ريحانه» و در بخش آقايان نمايشگاه «رزق حلال» به همت كارگروه فقه و بازار دفتر تبليغات اسلامی خراسان برپا شده است، در انتهای نمايشگاه نيز مخاطبان در خيمه مهدويت به صورت حلقه‌های معرفت پيرامون ولادت، غيبت و ظهور حضرت مهدی(عج) شركت می‌كنند.

لازم به ذكر است اين نمايشگاه در دو نوبت صبح (۹صبح ويژه مدارس) و عصر (۱۶ عصر جهت عموم شهروندان) در عرصه ميدان شهدای مشهد پذيرای علاقه‌مندان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما