تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۱
۰
کد مطلب : ۱۲۶۳۳
با هدف پرهیز از خرافه‌گرایی و انحرافات

صداوسیما از مهدیه‌های سراسر كشور حمایت می‌كند

صداوسیما از مهدیه‌های سراسر كشور حمایت می‌كند
جامعه:‌ دكتر علی دارابی، قائم‌مقام سازمان صداوسیما در دیدار جمعی از اعضای هیأت امناء و مدیره مهدیه تهران، با بیان اینكه مهدیه تهران سردمدار و پایگاه گفتمان مهدویت در ایران است، گفت: ما می‌خواهیم این پایگاه كه بیش از ۳۰ سال است در ایران فعالیت می‌كند، حفظ و تقویت شود.

وی با تأكید بر لزوم هماهنگی ۹۵ مهدیه سراسر كشور با محوریت مهدیه تهران، گفت:‌ این پایگاه‌ها باید اسلام ناب و مهدویت خالص را ترویج كنند، تا جامعه اسلامی در بحث مهدویت دچار خرافات و انحرافات نشود.

دارابی افزود: هدف صداوسیما كمک و تعامل با مهدیه تهران به‌منظور استفاده بیش‌تر از فرصت‌ها و امكانات متقابل است.

قائم‌مقام صدا و سیما، شبكه‌های صدا و سیما به خصوص شبکه قرآن و رادیو قرآن را ظرفیتی بزرگ در خدمت ترویج معارف اسلامی (و از جمله پخش برنامه‌های فاخر مهدیه تهران) دانست.

در این نشست حسن کافی و مرتضی طلایی به نمایندگی از هیأت امناء و مدیره مهدیه تهران ضمن قدردانی از حمایت‌های گسترده سازمان صداوسیما، با معرفی فعالیت‌های این مركز دینی، خواستار حمایت‌های بیشتر رسانه ملی از جمله پخش منظم مراسم‌های مهدیه تهران (دعای ندبه، كمیل و غیره) شدند.

در این نشست که جمعی از مدیران شبکه‌های صداوسیما نیز حضور داشتند با ابراز آمادگی كامل برای همكاری‌های مشترک با مهدیه تهران، این مؤسسه دینی را به بهره‌گیری از سخنرانان، واعظان و مداحان مجرب در برگزاری مراسم و مناسبت‌های گوناگون به‌منظور تولید برنامه‌های فاخر قابل پخش در شبكه‌های سیما، فراخواندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما