تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۳
۰
کد مطلب : ۱۲۶۰۳

ودیعه گذاران بانک ملی در اولویت اعزام به عمره امسال

ودیعه گذاران بانک ملی در اولویت اعزام به عمره امسال
جامعه: مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: ودیعه گذاران بانک ملی و همچنین اولویت یک تا ۷۰ بانک ملت در اولویت اعزام به عمره امسال هستند.

عبدالله نصیری افزود: عمره سال جاری به دلیل مشکلاتی که در برخورد با زائران ایرانی بوجود آمد چند ماه به تاخیر افتاد و همین امر باعث کاهش تعداد زائران اعزامی می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت تاکید کرد: اطلاعیه سازمان حج در مورد اعزام زائران ۲۸ فروردین صادر می‌شود و روز ۳۰ فروردین نیز فراخوان برای ثبت نام زائران در اولویت در کاروان‌ها صادر خواهد شد.

به گفته نصیری، مذاکرات به منظور انعقاد قرارداد در بخش حمل و نقل و همچنین اسکان زائران در هتل‌های مکه و مدینه در حال انجام است و با توجه به اینکه امسال نسبت به سال گذشته دیرتر نسبت به این کار اقدام کرده‌ایم احتمال این امر وجود دارد که وضعیت هتل‌ها همانند دوره‌های قبل نباشد.

وی گفت: در عمره سال جاری زنان مجرد زیر ۴۵ سال نمی توانند بدون محارم خود به عمره اعزام شوند و قانون عربستان اجازه این کار را نمی‌دهد.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت در مورد اعزام افرادی که سال گذشته به دلیل شیوع آنفلوآنزای نوع A اولیتشان زودتر اعلام شد اما از سفر بازماندند، افزود: فقط ثبت نام کنندگانی که هزینه سفر را واریز و بستانکار سازمان هستند در اولویت قرار دارند، مابقی افراد امسال به عمره اعزام نمی‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما