تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۵
۰
کد مطلب : ۱۲۴۳۳

نقشه قم برای زایران بلوتوث میشود

نقشه قم برای زایران بلوتوث میشود
احمد حاجیزاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، اطلاعرسانی نامناسب را یکی از مهمترین ضعفهای دستگاههای خدماترسان به زایران عنوان کرد و اظهار داشت: برای اینکه این مشکل به حداقل برسد نقشهای تهیه شد و زایرانی که وارد قم شدند، به محض روشنکردن بلوتوث تلفن همراه خود، این نقشه را دریافت میکنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: ممکن است زایران نوروزی از محلهای در نظر گرفته شده برای اسکان موقت آنها و سایر امکانات و تجهیزات استان باخبر نباشند، از این رو دستگاههای خدمات‌رسان باید به نحو مطلوبی اطلاعرسانی کنند.

حاجیزاده گفت: متأسفانه در سال گذشته به دلیل عدم اطلاعرسانی مناسب، زایران در مسیرهای تردد مردم اقدام به برپایی چادر میکردند.

وی با بیان اینکه مدیران استان قم شأنی بالاتر از خادمی اهل بیت(ع) ندارند، اظهار داشت: درهای تمامی ادارات استان قم باید در ایام تعطیلات نوروزی به روی مسافران و مردم قم باز باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، حضور خیل عظیم زایران در قم را یکی از ویژگیهای بارز این استان برشمرد و یادآور شد: بر اساس اطلاعات معتبر علمی که جمعآوری و ارزیابی شد، هر هفته بالغ بر ۲۵۰ هزار زایر وارد استان قم میشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما