تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۲۰
۰
کد مطلب : ۱۲۴۲۵

فرازهايی از زندگانی ائمه اطهار (ع) در «آينه‌های بی‌قرار»

فرازهايی از زندگانی ائمه اطهار (ع) در «آينه‌های بی‌قرار»
«كامران شرفشاهی»، شاعر و عضو شورای شعر آيينی سازمان صدا و سيما، درباره اثر جديدش گفت: «كتاب جديدم با عنوان «آينه‌های بی‌قرار» به داستان‌هايی درباره حضرت رسول(ص) اختصاص دارد كه تصميم به چاپ آن گرفته‌ام.»

وی با بيان اين مطلب ادامه داد: اين كتاب شامل مجموعه داستان‌هايی از فرازهای زندگی ائمه اطهار(ع) است كه به بيان نحوه فعاليت آن بزرگواران می‌پردازد و تلاش آنان را به تصوير می‌كشد.

شرفشاهی با اشاره به اين كه «آينه‌های بی‌قرار» هم‌اكنون در مرحله تايپ است، افزود: داستان‌های اين مجموعه در ۱۲ بخش درباره ۱۲ امام معصوم(ع) كه از پيشوايان دينی ما هستند نگاشته شده است.

وی، پرداختن به جلوه مردمی و سيمای كوشش امامان(ع) برای بهبود زندگی خلق را از ويژگی‌های اين اثر برشمرد و اظهار كرد: پرداختن به اين موضوع‌ها نشان‌دهنده اهميت و ارزشی است كه آنان برای كار و فعاليت به عنوان يك عنصر آفريننده قائل بودند و می‌تواند الگويی برای مردم باشد.

به گفته شرفشاهی، داستان‌های «آينه‌های بی‌قرار» حالت هاله‌ای ندارند و هم‌دردی و همراهی ائمه اطهار(ع) با مردم زمان خويش را به نمايش می‌گذارند.

وی ادامه داد: داستان‌های اين كتاب همچون «فصل آبی پرواز» ـ اثر ديگر اين نويسنده ـ به مرور نوشته شده‌ و در مطبوعات به چاپ رسيده‌اند.

شرفشاهی با بيان اين كه داستان‌های اين كتاب را گردآوری كرده است، گفت: اين كتاب هم‌اكنون در مراحل پايانی نشر به سر می‌برد و در مرحله كسب مجوز قرار دارد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما