تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۱۰
۰
کد مطلب : ۱۱۹۱۱

همایش علمی کاربردی تبلیغ برگزار شد

همایش علمی کاربردی تبلیغ برگزار شد
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این همایش بیان کرد که امسال سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) و دهه پیروزی انقلاب با ایام اربعین حسینی در تقارن است و این فرصت خوبی در جهت گسترش پیام قیام سالار شهیدان و آرمان های انقلاب ایران است.

حجت‌الاسلام سید حسن ربانی با تشریح برنامه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ، از تدارک برنامه های ویژه توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اتقای علمی و مهارتی خبر داد.

وی گفت: «شما به عنوان کسانی که پیام اسلام ناب را به مردم ابلاغ می کنید، در خط مقدم جبهه های فرهنگی هستید و باید با حساسیت های حوزه فعالیت خودتان آشنا باشید.»

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آموزش بیش ۱۵۰۰ نفر از مبلغان در برنامه های مختلفی همچون سلسه نشست های اخلاقی مبلغان ، مشاوره تبلیغی، و کارگاه آموزش کتابه و منبر در هر هفته خبر داد.

ربانی برگزاری سلسله نشست های اخلاق مبلغ به شکل هفته ای و با حضور ۲۰۰ مبلغ، سلسله نشست های کارگاه آموزشی منبر و خطابه با حضور ۷۰۰ مبلغ و همچنین برگزاری نشست های کاربردی گفتمان عقاید در مدرسه فیضیه را از جمله این برنامه عنوان کرد.

وی با اشاره به طرح آموزش همسران مبلغان افزود: « در مدت برگزاری این طرح به همسران مبلغین آموزش هایی ارائه شد که در جهت ارتقای توانمندی های علمی آنها بسیار موثر است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما