تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۳۵
۰
کد مطلب : ۱۰۷۶۵

فراخوان دومين همايش منطقه‌ای شعر «ناله‌های فرات» منتشر شد

فراخوان دومين همايش منطقه‌ای شعر «ناله‌های فرات» منتشر شد
اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با همكاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعر شهرستان شوش دانيال(ع) به مناسبت ايام سوگواری امام حسين(ع) و در راستای حفظ و پاسداشت ارزش‌های دينی و به منظور تقويت توانمندی‌های شاعران و دوستداران شعر و ادب و همچنين تكريم شعرای اهل بيت(ع) در نظر دارد، دومين همايش منطقه‌ای شعر «ناله‌های فرات» را برگزار كند.

تمامی شاعران در حوزه شعر و ادبيات استان‌های اصفهان، ايلام، بوشهر، چهارمحال و بختياری، فارس، كهگيلويه و بويراحمد، لرستان و خوزستان می‌توانند در اين همايش شركت ‌كنند.

«بيان واقع جانگداز عاشورای حسينی(ع) با نگاهی شاعرانه به صحنه كربلا» موضوع اين همايش است و شركت برای تمام گروه‌های سنی آزاد است.

شاعران می‌توانند آثار خود را در سبك سنتی و آزاد به دبيرخانه اين همايش ارسال كنند.(شركت هم‌زمان در هر دو سبك بلامانع است)

آثار ارسالی بايد تايپ شده و در يك طرف برگ A4 و در سه نسخه ارسال شود.

(پيوست لوح فشرده يا فلاپی اثر الزامی است). شاعران و علاقه‌مندان می‌توانند حداكثر سه اثر را به دبيرخانه همايش ارسال كنند.

آثار ارسالی بايد تا پانزدهم دی‌ماه سال‌جاری، به همراه مشخصات و نشانی كامل پستی به دبيرخانه همايش به نشانی دبيرخانه واقع در خـوزستـان، شوش دانيال(ع)، بلوار مدرس، نبش خيابان آزادی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبيرخانه دومين همايش منطقه‌ای شعر ناله‌های ارسال شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما