تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۴۶
۰
کد مطلب : ۱۰۶۹۷

هشدار رهبری درباره سوءاستفاده منحرفان از تجمعات دینی مورد توجه باشد

هشدار رهبری درباره سوءاستفاده منحرفان از تجمعات دینی مورد توجه باشد
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خواستار آن شد که به هشدار مقام معظم رهبری در زمینه جلوگیری از سوء‌استفاده گروه‌های منحرف از تجمعات دینی، توجه کنند.

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود با توجه به قرار داشتن در آستانه ماه محرم، تاکید کردند که افراد جامعه آگاه باشند که گروه‌های منحرف در این ایام با بهره‌گیری از تجمعات دینی، افکار انحرافی خود را به جوانان منتقل نکنند و از این فضای معنوی موجود سوء استفاده نکنند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه بیانات ایشان چراغ راهی برای گروه‌های مختلف کشور و مسئولان است، ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام محرم ذهن مردم آماده است و بخشی از وقت آنان به شرکت در آیین این ماه، اختصاص دارد، روحانیت و طلاب درجه اول، و رسانه‌های و چهره‌های سیاسی در صفوف دیگر باید به موضوع روشنگری درزمینه مفاهیم قیام امام حسین(ع) و انتقال مفاهیم، معرفت و حقایق دینی توجه داشته باشند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، امام حسین(ع) و قیام وی را سمبل و نماد معنویت در فرهنگ اسلامی خواند و تصریح کرد: باید معرفت و تبلیغات دینی در زمینه نهضت عاشورا در رسانه‌ها دیده شود و روح پیام حسینی در این ماه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سجادی با اشاره به اینکه دشمنان ایران، کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری و افکار انقلابی مردم این کشور را مورد هدف قرار داده اند، اظهارداشت: آنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه در داخل کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند که باید هوشمندانه این حرکت‌ها را دفع کرد.

وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر پایبندی به قانون، گفت: قانون اساسی وفاق ملی ماست و باید مورد احترام همه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما