تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۸:۰۵
۰
کد مطلب : ۱۰۵۱
یک مسوول فرهنگی:

مهم ترين وظيفه مبلغان تشريح اهداف قيام امام حسين است

به گزارش خیمه، رييس ادراه تبليغات اسلامي شهرستان جيرفت از اعزام روحانيون، ساماندهي هيئت هاي عزاداري و نظارت بر برنامه هاي هيئت ها خبر داد. 

حجت الاسلام مهران عليدادي مهم ترين وظيفه مبلغان اعزامي به مناطق دور افتاده در سراسر كشور را تشريح اهداف قيام امام حسين(ع) عنوان كرد و گفت: در استان كرمان نيز تاکنون 255 روحاني در ماه محرم به مناطق مختلف جنوب استان اعزام شده است.

وی يکي از شاخص هاي مجالس امام حسين(ع) را بيان معارف اسلامي و دوري از بدعت ها و خرافات بيان کرد و افزود: در دو شهرستان جيرفت و عنبرآباد 315 هيئت عزاداري در ايام محرم فعاليت مي کنند.

حجت الاسلام مهران عليدادي يکي ديگر از برنامه مبلغان اعزامي به مناطق مختلف كشور در دهه اول محرم با توجه به سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي را تقويت حس وحدت و اتحاد بين آحاد مختلف مردم اعلام کرد. 
 
بنا بر گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي كرمان، رئيس سازمان تبليغات اسلامي جيرفت افزود: در راستاي ايجاد وحدت و همدلي بين اقشار مختلف مردم و با توجه به نزديک شدن انتخابات مجلس شوراي اسلامي، روحانيون وظيفه جذب مشارکت مردم براي شرکت در انتخابات را نيز بر عهده دارند.



نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما