تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۶ ساعت ۱۵:۵۵
۰
کد مطلب : ۱۰۳

خدمت گذاری به سیدالشهدا(ع) بالاترین افتخار است

خدمت گذاری به سیدالشهدا(ع) بالاترین افتخار است
به گزارش خیمه، ‌آیت‌الله مصباح یزدی در دیدار اعضای هیئت امنای ساخت ضریح مطهر حضرت ابا عبدالله(ع) با بیان اینکه افتخار ساخت ضریح امام حسین(ع) برای ایرانی ها به خصوص مردم قم ثبت خواهد شد گفت: معیار بهره مندی بیشتر از این توفیق الهی، اخلاص است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، انجام امور، با پرهیز از تظاهر و انگیزه های دنیوی را مورد تأکید قرار داده و خاطرنشان کرد: خدمتگذاری به حضرت سیدالشهدا(ع) بالاترین افتخار است.

رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: با انجام هماهنگی های لازم با مسئولان امر باید از موازی کاری در این خصوص جلوگیری شود.

سخنگوی هیئت امناء ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) هم در ابتدای این دیدار، با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور ساخت ضریحی توأم با زیبایی، استحکام و معماری اسلامی گفت: پس از رایزنی های مختلف و جلسات مشترک با تولیت حرم مطهر و امام جمعه کربلا، نقوش ضریح اعم از آیات، روایات و اشعار به تصویب رسیده است.

حجت‌الاسلام تکیه ای افزود: هم اکنون تمام مواد اولیه برای ساخت ضریح شامل طلا و نقره فراهم شده است. 

بنابر گزارش مرکز خبر حوزه، وی با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیئت امناء ساخت ضریح امام حسین(ع) با ‌آیت‌الله‌العظمی سیستانی گفت: ایشان در این دیدار با استقبال مجدد از این طرح خاطرنشان کردند که ایرانی ها همیشه در کارهای خیر، پیش قدم اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما