تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۰۱
۰
کد مطلب : ۱۰۲۰۴

پژوهشی در باب ساماندهی نظام تبلیغات دینی کشور انجام شد

پژوهشی در باب ساماندهی نظام تبلیغات دینی کشور انجام شد
حجت‌الاسلام سید جواد موسوی هوایی افزود: این پژوهش با پشتیبانی ۶ هزار فیش تحقیقاتی نقش بسیاری از نهادها را در امور دینی مشخص کرده است.

او دستگاه‌های فرهنگی کشور را به استفاده از این پژوهش‌ها دعوت کرد و اشاره کرد که بررسی نگرش دانشجویان نسبت به رفتارهای دینی، بررسی نگرش زنان به انواع پوششهای رایج، فرهنگ پوشش و حجاب در زندگی روزمره زنان ایرانی، راههای تقویت باورهای دینی، سیاستهای وفاق اجتماعی، جنبش‌های نوپدید دینی با عطف نظر به ایران و آشناسازی روحانیان مستقر با واژگان و مفاهیم سیاسی و اجتماعی جدید از دیگر پژوهش‌های انجام شده توسط سازمان در حوزه فرهنگی، دینی و اجتماعی هستند.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی یاد‌آور شد: آسیب‌شناسی تبلیغات دینی در ایران برای مخاطبان کودک و نوجوان، پژوهش دیگری است که سعی می‌شود تا پایان امسال آماده ارائه و به بهره‌برداری باشد.

او افزود: تولید محتوا، نقد، ترجمه و خرید آثار متعدد متون فرهنگی و دینی و انتشار بیش از ۳۵۰ عنوان کتاب با موضوعات فرهنگی، دینی، پژوهشی، اجتماعی، سیاسی که عرضه آن در میان عموم اقشار جامعه بوده، از دیگر فعالیتهای معاونت پژوهشی سازمان محسوب می‌شوند
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما