تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۴۲
۰
کد مطلب : ۱۰۰۳۷
رئيس سازمان تبليغات اسلامی:

مساجد پايگاه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب است

مساجد پايگاه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب است
حجت‌الاسلام سيدمهدی خاموشی در اجلاسيه سراسری نماز در قم گفت: مساجد مهد رويش و پيروزی انقلاب اسلامی بوده و امروز پايگاه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند.

رئيس سازمان تبليغات اسلامی مديريت انگيزه در جوانان را بسيار با اهميت و حساس خواند و تحقق آن را مشروط به مديريت صحيح و برنامه‌ريزي مناسب دانست.

او همچنين حاكميت فضای قرآن و عترت در جامعه را مهم خواند و گفت: ارتباط و تعامل بيش از پيش تمامی نهادهای فرهنگی و اجتماعی برای مديريت هدفمند و هماهنگ برنامه‌ريزی‌ها ضرورتی اجتناب ناپذير است.

حجت الاسلام خاموشی اظهار اميدواری كرد که در حوزه فرهنگ دينی شاخص‌های رو به رشدی را در برنامه پنجم توسعه شاهد باشيم.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود خواستار اعزام هدفمند مبلغان به مناطق تبليغي شد و گفت: امروز در برخی نقاط كشور، خانه عالم وجود دارد اما روحانی و مبلغ حضور ندارد و اين مهم نيازمند توجه جدی مسئولان حوزه‌های علميه است.

او همچنين پيشنهاد ايجاد حوزه‌های علميه در كنار مساجد بزرگ سراسر كشور را ارائه داد و گفت: فرهنگ‌سازی دينی در جامعه تنها با حركتی حساب شده و گسترده امكان‌پذير خواهد بود.

حجت‌الاسلام خاموشي با اشاره به فعاليت بيش از ۶۰ مدرسه معارف در سراسر كشور خاطرنشان كرد: در اين مدارس بر تعليم و تربيت دينی اهتمام شده و دانش‌آموزان در راستای آموزش‌های حوزوی قرار می‌گيرند.

رئيس سازمان تبليغات كشور در پايان اضافه کرد: تعامل دستگاه‌های اجرايی و نهادهای آموزشی با مساجد و مديريت حضور مردم در مساجد بسيار مهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما