تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ ساعت ۱۵:۲۴
۰
کد مطلب : ۵۵۰۰
روزنامه «ایونینگ استاندارد» لندن مدعي شد؛

اسلام، دینی مخالف گفت‌وگو است!

اسلام، دینی مخالف گفت‌وگو است!
به گزارش خیمه، به ادعاي اين روزنامه، عدم اجازه ورود به نماينده جنجالي پارلمان هلند، «جيرت وايلدرز»، سوال‌هاي زيادي را درباره نبود آزادي بيان در انگليس به ذهن متبادر مي‌کند.

به ادعاي اين روزنامه انگليسي، وايلدرز درحالي اجازه ورود به انگلستان نيافت که قصد داشت تا با نمايش فيلم «فتنه»، توجه همگان را به مسأله ارتباط حملات تروريستي با دستورات قرآن جلب کند!

روزنامه «ایونینگ استاندارد» در ادامه مطلب خود نوشت:«ميشائيل پورتيلو، يکي از وزراي سابق حزب محافظه‌کار به اخراج وايلدرز از انگليس معترض است؛ منتقدان معتقدند که جلوگيري از ورود نماينده پارلمان هلند به انگليس سبب جلب توجه مردم به فعاليت‌هاي او بيشتر از آنکه فيلمش را در مجلس عوام نشان مي‌داد، مي‌شود.»

بنا به نوشته اين روزنامه، لرد پيرسون، نماينده مجلس عوام انگليس که وايلدرز را به بريتانيا دعوت کرده ‌است، بايد تاکنون فهميده باشد که اين اتفاق مي‌تواند احتمالا تأثير خوبي داشته ‌باشد!

نخست‌وزير هلند نيز بعد از اين اتفاق مدعي شد: «فيلم فتنه قصد تخريب و توهين نداشته است.»

اين روزنامه با بيان اين كه «در انگليس هرگونه موقعيتي براي گشودن باب مذاکره پيرامون اسلام و الهام‌بخشي آن به تروريسم وجود دارد» افزود:«اما هرکسي که بخواهد از اين حق خود دفاع کند، بايد احتمال برافروختن شعله اعتراض و نيز برهم زدن جو را هم در نظر بگيرد!»

بنا به ادعاي اين روزنامه، دولت اين حق را دارد که هر خارجي‌اي را که تهديدي براي امنيت کشور محسوب مي‌شود، از ورود به انگليس بازدارد؛ اما آيا اين حق دولت شامل مسلمان افراطي "يوسف القرضاوي" هم مي‌شود؟ او که آزادانه در تحريک مسلمانان به انجام کارهاي خشونت‌آميز موعظه مي‌کند و اعلاميه رسمي صادر مي‌کند؟ يا اينکه چرا رهبر سياه‌پوست و فتنه‌انگيز مسلمانان آمريکا، "لوئيس فراخان" به راحتي به بريتانيا اجازه ورود و خروج دارد؟

اين روزنامه چاپ لندن در پايان نوشت:«برابري حق "جيرت وايلدرز" است! ما بايد نشان دهيم که در برابر دلالان خشونت و نفرت (مسلمانان!) هيچ‌گونه تحملي نداريم! آنها اين تنفر را از دين‌شان الهام گرفته‌اند!!!»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما