تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۹:۱۹
۰
کد مطلب : ۹۲۰

شركت بيش از 90درصد هيئات مذهبی در كارگاه‌های آموزشی پليس محرم

به گزارش خیمه، مسئول غرفه نيروی انتظامی نمايشگاه عطر سيب با بيان اين مطلب گفت: تمام هيأت‌ها طی برنامه‌ريزی منسجمی از سوی نيروی انتظامی آموزش نظم، هدايت، ايمنی و امداد را گذرانده‌اند.

وی افزود: كارگاه‌های آموزشی در 9 سركلانتری برگزار شده و افراد معرفی شده از طرف هيأت‌ها پس از ثبت‌نام و گزينش از طريق تحقيقات به عمل آمده توسط ستاد ساماندهی هيأت‌های مذهبی آموزش‌های لازم را برای برقرای نظم و امنيت پشت‌سر گذاشته‌اند.

اين نماينده نيروی انتظامی تصريح كرد: امسال برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم از حضور همياران پليس محرم استفاده می‌شود و اين در حالی است كه نيروی انظامی حمايت خود را در راستای ايجاد نظم در برگزاری مراسم عزاداری به عمل خواهد آورد.

بنابرگزارش ستاد اطلاع‌رسانی پنجمين نمايشگاه عطر سيب، وی در پايان با اشاره به اينكه توليدكنندگانی كه محصولات خود را در غرفه‌های نمايشگاه به بازديدكنندگان عرضه می‌كنند توسط ستاد ساماندهی هيأت‌های مذهبی انتخاب شده‌اند، تصريح كرد: واحد مستقر نيروی انتظامی در نمايشگاه عطر سيب به نمايندگان هيأت‌ها يك عدد كاور همراه با چراغ قوه يا تابلو است كه با ارائه مجوز سازمان تبليغات اسلامی اهدا می‌كند. 

پنجمين نمايشگاه عطر سيب با هدف اهدای اقلام فرهنگی و تجهيز هيأت‌های مذهبی از 12 تا 22 دی‌ماه از ساعت 9 تا 17 واقع در فرهنگسرای بهمن در حال برگزاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما