تاریخ انتشار
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
۰
کد مطلب : ۳۱۶۶۱

مداحان، بابصیرت و آگاهی کامل ویژگی‌های فرد اصلح را برای مردم بیان کنند

حجت‌الاسلام مجید بخشی، رئیس تبلیغات اسلامی میامی در دیدار با رئیس کانون مداحان میامی با بیان اینکه ۶۰ مداح شهرستان در سامانه طوبی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: مداحان و ذاکران ائمه اطهار (ع) نقش تأثیرگذاری در ترویج فرهنگ و معارف ناب اهل بیت(ع) بر عهده دارند.
وی با توجه به در پیش بودن انتخابات در ۲۹ اردیبهشت درباره نقش مداحان در این برهه اذعان کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، به‌عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار باید با بصیرت و با آگاهی کامل، این مباحث را دنبال کنند و فقط ویژگی های اصلح را برای مردم بیان کنند و از طرفداری از کاندیدای خاص پرهیز کنند.
عضو شورای فرهنگ عمومی میامی با تاکید بر اینکه در میامی ۱۸۹ مداح شناسایی‌ شده‌اند، متذکر شد: سامانه طوبی ویژه ساماندهی مداحان و شعرای آئینی در میامی نیز آماده ثبت‌نام از این اقشار است که در سال جاری ۶۰ مداح در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و به‌زودی کار سطح‌بندی آنان شروع می‌شود.
بخشی ادامه داد: مداحان پس از ثبت‌نام در سامانه طوبی بر اساس سابقه، مهارت، سطح دانش و فن و … طبقه‌بندی‌ شده و کد دائم مداحی دریافت می‌کنند و برای آنها کارت صادر می‌شود.

همچنین علی آقایی، رئیس کانون مداحان میامی با بیان اینکه سال گذشته چهار کارگاه تخصصی مداحی در شهرستان اجرا شد که آخرین آنها با حضور رئیس سابق کانون مداحان کشور و با استقبال خوبی از طرف مداحان برگزار شد افزود: در نظر است طی سال جاری نیز پنج کارگاه آموزشی به همت اداره تبلیغات اسلامی و با حضور اساتید مجرب کشوری برگزار کنیم و در این کارگاه ها به تبیین شعار سال نیز توجه ویژه خواهد شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما