تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰
۰
کد مطلب : ۳۱۴۶۶
معاون امنیتی استاندار خوزستان خبر داد:

پیش بینی افزایش دو برابری جمعیت زائران در اربعین ۹۶

قدرت الله دهقان در جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: حضور شبانه‌ روزی استاندار خوزستان سبب شد برای ما هم توان دستگاه‌های اجرایی بالا برود و هم یک همت همه جانبه برای ارائه خدمات هرچه بهتر در اربعین ۹۶ به کار گرفته شود. با توجه به پیش بینی های انجام شده اربعین ۹۶ شاهد افزایش دو برابری جمعیت زائران هستیم که کمیته های مختلفی به منظور ساماندهی خدمات اربعین تشکیل شده است.

وی افزود: از جمله اولویت‌ ها یکی اقدامات عقب افتاده سال گذشته و وعده‌هایی است که به مردم داده ایم و یکی دیگر از اقدامات این است که حج و زیارت استان با هماهنگی مرکز، لیست کلی از اسامی مواد اماکن و هتل‌ ها استعلام کنند و برنامه ‌ریزی برای اعزام هزار و 202 نفر به عتبات عالیات فراهم شود.

معاون امنیتی استاندار خوزستان بیان کرد: بخش انتقال آب یکی از اولویت ها است که از مسابقات قدیمی به شمار رفته و با پیگیری های استاندار این اقدام عملی شده است و همچنین متناسب با افزایش خودروها باید ظرفیت پارکینگ نیز بیشتر شود.

دهقان عنوان کرد: برای ارائه خدمات حمایت نباید در انتظار تهران و غیره باشیم و باید اقدامات اولیه را خود ما انجام و نسبت به توسعه جاده اقدام کنیم که می ‌تواند باعث کاهش ترافیک در پایانه ‌های مرزی استان شود.
وی ادامه داد: جاده بوستان به چذابه و جاده عبدالخان به سمت چذابه باید توسعه پیدا کند و باید اقداماتی فراهم شود که در مسیر ورودی و خروجی پایانه ها کمترین مشکل را داشته باشیم و می توانیم با مدیریت خوب و استفاده از تجربه گذشته در اربعین ۹۶ خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.


انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما