تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۶ ساعت ۱۱:۰۶
۰
کد مطلب : ۱۴۲۰

اجرای تئاتر "بانوی نور" و "خولی" در اردبیل

به گزارش خیمه ، نمایش "بانوی نور" نوشته محمد باقر نباتی مقدم و به کارگردانی مجید واحدیزاده و برگرفته از زندگی سراسر عبرت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

این نمایش با بازی 9 هنرمند تئاتر اردبیل در دهه سوم ماه صفر در تالار شمس عطار مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به روی صحنه خواهد رفت.

این گروه هنری همچنین نمایش "خولی" را به مناسبت ایام محرم در بیست و پنجم بهمن ماه جاری در شهرستان زنجان اجرا خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور در تالارشمس عطار مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل و محل تمرین این نمایش با هنرمندان اجرایی آن دیدار و از نزدیک در جریان روند اجرایی این نمایش مذهبی قرار گرفت. 

اصفر تقی زاده شکیبا در این دیدار با اشاره به تعهد هنرمندان در بازسازی و ارائه تصویری روشن از زندگی معصومین(ع) گفت: هنرمندان متعهد اردبیل با رویکردی نوین و پرداختن به نمایشهای مذهبی و ملی جایگاه ویژه ای در تئاتر کشور به دست آورده اند.

شکیبا افزود: در سایه نظام اسلامی هنرمندان این استان در مجامع فرهنگی وهنری داخل و خارج از کشور موفقیتهای بی شماری را برای تئاتر کشور کسب کرده اند.

بتا بر گزارش مهر،وی تئاتر را هنری مردمی و منطبق با نیازهای جامعه دانست و عنوان کرد: تئاتر ما در مقایسه با گذشته دارای بار معنوی و سرشار از ارزشهای اخلاقی و دارای پیام انسانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما