تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
۰
کد مطلب : ۲۵۳۷۳

حرمت ماه رمضان حفظ شود

حرمت ماه رمضان حفظ شود
آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان، از آن به عنوان ماه استثنایی یاد کرد و گفت: باید از این فرصت میهمانی الهی بهره بریم و نیروی انتظامی نیز باید در برخورد با روزه خواری به وظیفه اش عمل کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه ۱۷۵ شهید غواص، حضور مردم را در مراسم تشییع این شهدای والامقام با عظمت دانست و گفت: باید درتمام لحظات شهدا را الگو قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با تاکید بر تحقق و اجرای سبک زندگی اسلامی در جامعه، از زن به عنوان مظهر حیا و پاکی یاد کرد و گفت: باید زن در جامعه اسلامی بتواند این منش مادری پاکدامن را به فرزندان خود تسری دهد.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه، وظیفه مادران ایفای نقش مادری است، بیان داشت: جامعه ای سالم و پویا و با فرهنگ اسلامی و ایرانی بوسیله مادران پاکدامن ایجاد می شود.

امام جمعه ساری همچنین بر تقویت منش صالحین در بین مادران جامعه تاکید کرد و گفت: پدر نیز به همسر خود در تربیت فرزندان یاری رسان باشد و مردان باید در تقویت روحیه همسرداری نقش برجسته اش را ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه دستگیری از فقرا و نیازمندان در ماه مبارک رمضان باید از سوی مومنان تقویت شود، گفت: باید از فرصت ماه رمضان برای دستگیری از مستمندان بهره گیری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایجاد نفاق بین کشورهای عربی منطقه، گفت: نباید تسلیم زور و تزویر استکبار در مذاکرات هسته ای باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه گرفتاری ما ازتحریم نیست عنوان کرد: بسیاری از مشکلات ریشه در مسائل داخلی دارد و باید با وحدت و اتحاد این مشکلات را حل کرد.

وی همچنین روز اطلاع رسانی دینی و اصناف را گرامیداشت.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما