تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۴
۰
کد مطلب : ۱۴۸۴۹

نرم‌افزار «با عاشوراييان» در كردستان تدوين می‌شود

نرم‌افزار «با عاشوراييان» در كردستان تدوين می‌شود
ایران‌زمین: مديركل اداره تبليغات اسلامی استان كردستان از تدوين نرم‌افزار «با عاشوراييان»، در اين استان خبر داد.

حجت‌الاسلام «مسعود صفی‌ياری» با اعلام اين مطلب گفت: اين نرم‌افزار در حال حاضر در حال تدوين است و به‌زودی در دسترس عموم مردم قرار می‌گيرد.

وی اظهار كرد: اداره كل تبليغات اسلامی كردستان پيش از اين نرم‌افزار «مناديان وحدت» را نيز در سال جاری تدوين و در ادارات كردستان توزيع كرد.

حجت‌الاسلام صفی‌ياری افزود: نرم‌افزار «با عاشورايان» به‌منظور بيان گوشه‌هايی از حماسه عاشورا و شناخت بيشتر اهداف و راه امام حسين(ع) ويارانش ، و ترويج و گسترش فرهنگی دينی و اسلامی توليد می‌شود.

وی تصريح كرد: در نرم‌افزار‌های دينی بايد با انتخاب قالب و طراحی مناسب و بديع، نصب آسان، صفحات گرافيكی جذاب و كامل بودن اطلاعات و سادگی دسترسی به اطلاعات موجبات تشويق و ايجاد انگيزه برای استفاده از اين نرم‌افزار‌ها را برای جوانان آسان كنيم.

مدير كل اداره تبليغات اسلامی استان كردستان يادآور شد: ترويج و تبليغ معارف حيات بخش دينی و احيا و نشر فرهنگ جامع اسلام و معرفی سيره سراسر نور اسوه‌های الهی و پاسداری از تحريف اين معارف و بهره‌جويی از روشهای نوين هر عصر و زمان و استفاده از ابزارها و امكانات هر دوران در جهت هرچه كارساز بودن و فراگير شدن اين امر سرنوشت‌ساز از ويژگی‌های رسولان نور و بانيان سعادت بشری از آدم تا خاتم و از عصر نبوی تا دوران غيبت مهدوی به شمار می‌آيد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما