تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۸
۰
کد مطلب : ۱۲۸۱۰
رييس سازمان اوقاف:

مال الاجاره‌های املاک وقفی به روز می‌شود

مال الاجاره‌های املاک وقفی به روز می‌شود
حجت الاسلام علی محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه پيرامون روند فعالیت‌های سازمان در سال جاری در زمینه موقوفه خواری گفت: در سال جاری بر اساس توافقنامه‌ای که صورت گرفته قرار است مستأجران سازمان اوقاف برای به روز کردن مال الاجاره‌های خود به اين سازمان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: واضح است در صورتی که افراد ذی ربط نسبت به انجام این امر اهتمام نداشته باشند در واقع به نوعی موقوفه‌خوار محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه از شناسایی موقوفه‌خواران در سطح کشور خبر داد و گفت: یکی دیگر از فعالیت‌هایی که قرار است در سال جاری انجام بگیرد شناسایی افرادی است که به نوعی مستأجر سازمان اوقاف هستند اما همکاری خوبی با سازمان ندارند.

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر این که ما در اعلام تعداد موقوفه‌خواران محدودیت داریم، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه مورد موقوفه‌خواری شناسایی شده اما ما نمی‌توانیم مصداق آن را اعلام کنیم.

حجت الاسلام محمدی گفت: از موارد دیگری که قرار است در سال جاری نسبت به رفع آن اقدام کنیم نقل و انتقالات غیرقانونی اموال وقفی است چرا که اين موضوع یکی از گونه های موقوفه خواری محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما