تاریخ انتشار
شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۲۲
۰
کد مطلب : ۱۲۶۷

تشکر از ایرانیان به سبب رعایت شئون فرهنگی عزاداری

 به گزارش خیمه، ستاد مرکزی ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی با صدور اطلاعیه ای از امت خداجوی ایران به سبب رعایت شئون فرهنگ عزاداری و پرهیز از آسیبها و تلاش مستمر قشرهای مختلف ،بویژه جوانان، در ارتقای بینش و معرفت دینی تشکر کرد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است : برگزاری شکوهمند عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت در سراسر میهن اسلامی توسط ملت مؤمن و انقلابی ایران جلوه گر ارادت بی بدیل و بی شائبه امت خداجوی ایران به خاندان عصمت و طهارت (ع) و حاکی از وفاداری آنان به ارزشها و آرمانهای این قیام مقدس است.

طی این اطلاعیه اعلام شده است : در این میان هدایتهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و ارشادهای مراجع گرانقدر تقلید، همچون چراغی فروزان، روشنگر مسیر خطیر و پرمسؤولیت این ستاد بوده و خواهد بود.

اطلاعیه ستاد در ادامه یاد آور شد : همچنین جای آن دارد که مراتب تقدیر و تشکر خود را از نقش آفرینی مسؤولان هیأتهای مذهبی و مداحان اهل بیت (ع) و نیز همکاری صمیمانه نهادهای فرهنگی و ارگانهای انتظامی و سایر دستگاههای مرتبط اعلام داریم.

به گزارش مهر، در پایان اطلاعیه ستاد مرکزی ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی تأکید شده که امید است با هوشیاری و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید، شاهد روند رو به رشد و گسترش فرهنگ عاشورایی به دور از آسیبها و انحرافها باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما