تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۲۷
۰
کد مطلب : ۱۰۹۳۳

برنامه مراسم عزاداری حضرت امام‌حسین(ع) با حضور رهبر معظم انقلاب

برنامه مراسم عزاداری حضرت امام‌حسین(ع) با حضور رهبر معظم انقلاب

طبق روال همه ساله، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران وفادار آن امام همام از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی از شب هشتم تا دوازدهم محرم‌الحرام (سوم تا هشتم دی‌ماه) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی قدس‌سره برگزار می‌ شود. 

به گزارش سایت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، برنامه‌ این مراسم به شرح زیر است:

بنابراین گزارش حجت الاسلام «علیرضا پناهیان» سخنران شب هفتم محرم است و «سماواتی» مداحی این مراسم را بر عهده دارد. مراسم عزاداری نیز توسط «حاج منصور ارضی» و «حسین سازور» انجام می‌شود.

حجت الاسلام «علم الهدی» سخنرانی مراسم روز چهارم دی ماه را بر عهده دارد و «مرتضی طاهری» و «محمدرضا طاهری» مراسم مداحی و عزاداری مراسم را انجام خواهند داد.

همچنین در مراسم شب نهم ،« مرتضی میردامادی» مداحی را بر عهده دارد، «سیداحمد خاتمی» سخنران این مراسم است و «سعید حدادیان» نیز مراسم عزاداری را بر عهده دارد.

در شب دهم محرم مداحی را «سلحشور» انجام خواهد داد و سپس حجت الاسلام انصاریان سخنرانی خواهد کرد. محمود کریمی نیز اجرای مراسم عزاداری را بر عهده دارد.

بنابر این گزارش حجت السلام صدیقی سخنران مراسم شب یازدهم محرم است و «محسن طاهری» و «علی انسانی» مداحی و عزاداری این مراسم را بر عهده دارند.

همچنین، هر شب قبل از نماز مغرب و عشاء احکام شرعی توسط فلاح‌زاده بیان می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما