تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۹۹۲۷

مرور اخبار روز/آسیب مداحی بانوان/زیارت خانوادگی کربلا

مرور اخبار روز/آسیب مداحی بانوان/زیارت خانوادگی کربلا
اثرگذاری سخن مداحان در مخاطب
حجت الاسلام ردایی مداحان را به ذکر باطنی و اجتهاد در عبادت توصیه کرد و افزود: وظیفه اصلی مداحان نزدیک کردن مردم به اهل بیت علیهم السلام است و کسی که چنین وظیفه ای دارد باید خودش قرب و نزدیکی پیدا کند.

 
منبع:سازمان بسیج مداحان
مشاهده متن کامل خبر

شعر فاطمی نباید صرفا بیان ماتم و مصیبت باشد
محمد غفاری مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان قم گفت: کلیدواژه هایی که در محدوده شعر فاطمی به چشم می خورد بیش از ۲۰۰لغت نیست که غالبا ناظر به شهادت حضرت زهرا سلام الله علیهاست. وی ضمن تاکید بر حفظ عنصر عواطف در شعر افزود: لازم است سیره و سبک زندگی فاطمی به زبان شعر تبیین شود.

 
منبع:خبرگزاری حوزه
مشاهده متن کامل خبر

نگاه کارشناسانه رهبری به مداحی
توجه ویژه رهبری به جایگاه رسانه ای مداحان و تاثیری که در روند فرهنگ سازی در جامعه دارند، مطلبی است که حاج یداله بهتاش در یادداشتی به آن پرداخته است. وی در ادامه از توجه زیاد رهبری به انتخاب شعر و مفاهیم آن می گوید.

 
منبع:روضه نیوز
مشاهده متن کامل خبر

آسیب های مداحی در مراسم بانوان بیشتر است
امام جمعه شاهرود گفت: عدم تفکیک بین مداح و سخنران در مراسم ویژه بانوان، آسیبهای مداحی را جدی تر کرده است، مضافا اینکه نواختن نی و دف در مراسم مذهبی بانوان بیشتر رواج دارد.


منبع:مهر
مشاهده متن کامل خبر

زیارت خانوادگی کربلا
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی با بیان روایاتی از فضایل زیارت حضرت سیدالشهدا گفت: حضور جمعی و خانوادگی زائران در کربلا امر پسندیده ای است و باید تقویت شود.


منبع:خبرگزاری حج
مشاهده متن کامل خبر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما