تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
۰
کد مطلب : ۲۳۱۷۳
استاد حاج علی آهی در کلام شاگردان خود

آهی، شخصیتی فراتر از مداحی است

آهی، شخصیتی فراتر از مداحی است
روز های گذشته شاهد بستری شدن استاد حاج علی آهی در بیمارستان هاشمی نژاد تهران بودیم.

به همین خاطر به سراغ برخی از شاگردان وی رفتیم تا بیشتر از این مداح، شاعر و عالم پیشکسوت و پیرغلام اهل بیت علیهم السلام بدانیم.

استاد بهتاش که از شاگردان استاد حاج علی آهی است، او را شخصیتی فراتر از مداحی و اهل علم می داند.
گفته های یدالله بهتاش را درباره استاد علی آهی بخوانید:


استاد بهتاش گفت: استادآهی از بسیاری از مراجع همچون آیات گلپایگانی، میلانی، امام خمینی و مقام معظم رهبری اجازه انجام امور شرعی مردم را دارند.

استاد یدالله بهتاش، خطیب، واعظ و مداح پیشکسوت و رییس شورای عالی قشر بسیج مداحان گفت: استاد آهی، شخصیتی است فراتر از مداحی؛ زیرا اهل علم هستند و در مدارس علمیه و از محضر مراجع و علمایی مانند آیت الله میلانی کسب فیض نموده اند.

وی ادامه داد: استاد آهی از بسیاری از مراجع همچون آیات گلپایگانی، میلانی، امام خمینی و مقام معظم رهبری اجازه انجام امور شرعی مردم را دارند.

این مداح پیشکسوت با بیان اینکه ایشان خدمات بسیاری برای انقلاب انجام دادند اظهار داشت: استاد آهی، در کمیته انقلاب اسلامی در راه تأمین امنیت کشور تلاش کردند و رئیس کمیته انقلاب دماوند نیز بودند.

رییس شورای عالی قشر بسیج مداحان افزود: استاد آهی بسیار فعال هستند و از زمانی که رئیس خانه مداحان شدند، خدمات بسیاری برای مداحان مانند راه اندازی بیمه، اختصاص دادن قطعه ای در بهشت زهرا برای مداحان تحت عنوان روضه الحسین و ... انجام داده اند.

استاد بهتاش با بیان اینکه ایشان از نظر علمی، اعتقادی، شخصیتی و مدیریتی مورد احترام همگان هستند، خاطرنشان کرد: بنده از نزدیک شاهد بودم که مقام معظم رهبری چه احترامی برایشان قایل هستند؛ برای نمونه زمانی نامه از استاد آهی خدمت مقام معظم رهبری بردم و ایشان تا نام استاد آهی را شنیدند نامه را گرفتند.

این واعظ و مداح اهل بیت (ع) در پایان برای سلامتی استاد آهی آرزوی سلامتی عاجل نمودند.
مرجع : وارث
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما