تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۸
۰
کد مطلب : ۲۱۱۱۳

۱۰۳۲ مداح در زنجان دارای پرونده هستند

۱۰۳۲ مداح در زنجان دارای پرونده هستند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، یوسف اماملو امروز در جلسه هماهنگی سومین دوره انتخابات کانون مداحان استان زنجان افزود: ۱۰۳۲ نفر مداح در استان زنجان دارای پرونده هستند و به آنان کارت شناسایی صادر شده است.

وی ادامه داد: سومین دوره انتخابات کانون مداحان استان زنجان همزمان با سراسر کشور در ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کارت شناسایی مداحان تهیه و به آنان اعطاء شده است تصریح کرد: جهت شناسایی و ساماندهی مداحان کارت شناسایی این قشر تهیه و در حال حاضر ۱۰۳۲ مداح در استان زنجان دارای کارت شناسایی هستند.

اماملو ادامه داد: در زنجان ۴۳۰ مداح پرونده دارند ودر شهرستان های ابهر ۲۱۱ مداح، خرمدره ۱۰۴ مداح، ماهنشان ۸۰ مداح، طازم ۶۳ و خدابنده ۱۴۴ مداح دارای پرونده هستند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان اظهار داشت: هدف از شکل گیری کانون مداحان ساماندهی و نظارت و ارزیابی عملکرد مداحان است.

وی خاطر نشان کرد: کاندیداهای انتخابات کانون مداحان می توانند از تاریخ ۱۹/۷/۹۳ لغایت ۱۹/۸/۹۳ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و بعد از تایید صلاحیت آنان توسط مراجع ذیصلاح می توانند در انتخابات کانون مداحان شرکت کنند.

اماملو تاکید کرد: در شهرستانهای دارای ۳۰ تا ۲۰۰ مداح ۵ عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل در کانون مداحان انتخاب خواهند شد و در شهرستانهای دارای ۲۰۱ الی ۴۰۰ مداح ۷ عضو اصلی و ۳ عضو علی البدل خواهند بود و در شهرستانهای ۴۰۱ الی ۱۰۰۰ مداح ۹ نفر عضو علی اصلی و ۴ نفر عضو علی البدل خواهند بود.

وی داشتن اعتقاد به اسلام و اصل ولایت فقیه و حسن شهرت و عدم وابستگی به جریانات فکری منحرف و داشتن حداقل مدرک دیپلم در شهرستانها و فوق دیپلم در مرکز استان و سکونت در محل اقامت و داشتن ۲۴ الی ۶۰ سال و داشتن سلامت جسمی و روحی را از شرایط کاندیداهای این دوره بر شمرد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما