تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
۰
کد مطلب : ۱۸۸۷۸

پير غلامان و مداحان شمال تهران تجليل شدند

پير غلامان و مداحان شمال تهران تجليل شدند
تجليل از پيرغلامان و مداحان اهل بيت(ع) و توسعه فرهنگ علوي از رويکردهاي اصلي مديريت شهري در عرصه فعاليت‌هاي ديني است.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يک، مهندس بهروز رضايي قائم مقام شهردار منطقه يک در مراسم تجليل و بزرگداشت پير غلامان و مداحان شمال تهران که با حضور مصطفي خرسندي رييس کانون مداحان کشور برگزار شد با بيان مطلب فوق اظهار داشت: مداحان و شاعران اهل بيت(ع) خادمان آستان چهارده معصوم(ع) و حافظان ساحت اهل بيت(ع) هستند.

وي افزود : جامعه شهري ما امروز بيش از هر زمان ديگري به ترويج فرهنگ عاشورا نيازمند است و در اين عرصه وظيفه مداحان و شاعران اهل بيت(ع) بسيار سنگين و حساس است زيرا بايد با شيوه‌هاي نوين در جذب نسل جوان به اين فرهنگ تلاش کنند.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه و ترويج فعاليت هاي مذهبي خاطر نشان ساخت: شهرداري تهران با توجه به رويکردهاي توسعه اجتماعي، فعاليت‌هاي فرهنگي – مذهبي را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و وظيفه خود مي‌داند با انجام فعاليت‌هاي مختلف اجتماعي، تحول جديدي را در مديريت شهري به وجود آورد.

مصطفي خرسندي رئيس کانون مداحان کشور نيز، گسترش و توسعه فرهنگ عاشورا را لازمه جامعه امروز بيان کرد و بازديد و توجه خاص مديريت شهري به پير غلامان اهل بيت(ع) را براي توسعه فعاليت‌هاي اجتماعي مهم عنوان کرد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما