تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸
۰
کد مطلب : ۱۸۷۳۳

دیدار نماینده شهردار تهران با ذاکرین اهل بیت (ع)

دیدار نماینده شهردار تهران با ذاکرین اهل بیت (ع)
مصطفی خورسندی " رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه محمد رسول الله ضمن بیان این مطلب افزود: تقدیر، تجلیل و توجه به شان و منزلت اجتماعی ذاکرین و مداحان اهل بیت (ع) یکی از موثرترین راهکارهای ترویج فرهنگ دینی و ارتقای بینش مذهبی شهروندان است. از این رو در راستای تدابیر شهردار تهران و تاکیدات دکتر شریفی قائم مقام ایشان و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران سلسله دیدارهای مدیران شهری با مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) تداوم خواهد یافت.

وی ضمن تقدیر از شهردار و مدیران فرهنگی منطقه یک در خصوص برگزاری مراسم " شبی با ذاکرین" گفت: به همت شهردار، قائم مقام و معاون امور اجتماعی منطقه یک دیدار با ذاکرین و مداحان اهل بیت (ره) منطقه شمیران برگزار شد. این دیدارها با حضور فرمانده ناحیه جماران، کانون و جامع مداحان شمیران و حاج علی آهی رئیس هیئات مدیره خانه مداحان تهران انجام شد.

رییس کانون مداحان و شعرای آئینی کل کشور عنوان کرد: در این نشست ها با سید محمد سجاسی موسوی فرزند حجت الاسلام و المسلمین سید حسین سجاسی موسوی و رحیم زندی فرزند محمد حسن زندی شاعر عالیقدر آستان مقدس اهل بیت دیدار و ضمن تشریح دستاوردها و فعالیت های شهرداری تهران در حوزه ترویج فرهنگ دینی، از اماکن فرهنگی و تفریحی منطقه یک نیز بازدید شد.

خورسندی با اشاره به تداوم برگزاری این دیدارها در مناطق ۲۲ گانه گفت: ذاکرین و ستایشگران اهل بیت(ع) سفیران فرهنگی و رسانه بی بدیل مذهب تشییع در مواجهه با شبیخون فرهنگی و استکبار جهانی هستند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما