تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۰
۰
کد مطلب : ۱۴۸۴۱

کارگاه قصه گویی در نمایشگاه فرهنگ عاشورایی زنجان برگزار می‌شود

کارگاه قصه گویی در نمایشگاه فرهنگ عاشورایی زنجان برگزار می‌شود
ایران‌زمین: معاون امور فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برای نخستین بار کارگاه قصه‌گویی در نمایشگاه بزرگ فرهنگ عاشورایی در زنجان برگزار می‌شود.

یوسف اماملو ظهر سه‌شنبه در دومین نشست تخصصی مسئولان کمیته‌های برگزاری سومین نمایشگاه بزرگ فرهنگ عاشورایی افزود: کارگاه قصه‌گویی یکی از کارگاه‌هایی است که برای اولین بار در سومین نمایشگاه بزرگ فرهنگ عاشورایی فعالیت خواهد کرد.

اماملو یادآور شد: در این کارگاه از عروسک به عنوان بازیگران قصه استفاده خواهد شد و این بخش ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان است.

وی با اشاره به تنوع قصه‌های این بخش اظهار داشت: محتوای قصه‌هایی که در این بخش ارائه می‌شود نیز یکی از مسائل مهم و مورد توجه مسئولان برگزاری است و امیدواریم با استفاده از شعرهای کودکانه فضای مناسبی برای کودکان فراهم ساخته و آنان را با فلسفه قیام امام حسین(ع) آشنا کنیم.

معاون امور فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: برنامه‌های جنبی دیگری نیز از جمله برگزاری مسابقات مختلف در کنار این کارگاه پیش‌بینی شده است.

سومین نمایشگاه بزرگ فرهنگ عاشورایی از ۱۷ تا ۲۲ آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما