تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۸
۰
کد مطلب : ۱۴۷۰۷

برگزاری هشتمین نمایشگاه عطر سیب در ماه محرم

برگزاری هشتمین نمایشگاه عطر سیب در ماه محرم
فرهنگ: مدیر مراكز فرهنگی هنری منطقه ۱۵ از برگزاری برنامه‌های پاییزی این منطقه خبر داد و گفت: هشتمین نمایشگاه «عطر سیب» ویژه تجلیل از هیئت‌های مذهبی شهر تهران و نیز پنجمین جشنواره تئاتر آیینی «یاوران حسین» آذرماه امسال در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

«فرزاد هوشیار» با بیان اینكه فرهنگسرای خاوران محرم هر سال یكی از پایگاه‌های تعزیه شهر تهران محسوب می‌شود، گفت: دهه اول و دوم ماه محرم امسال نیز «استاد معینیان» كه جزو آخرین نسل‌های تعزیه‌خوانان شهر تهران هستند در فرهنگسرای خاوران به اجرای برنامه می‌پردازند.

رییس فرهنگسرای خاوران با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه عطر سیب به منظور حمایت و تجلیل از هیئت‌های مذهبی شهر تهران افزود: همچنین پنجمین دوره از جشنواره «تئاتر آیینی یاوران حسین (ع)» ویژه جوانان ۱۵ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره در حوزه آیین‌های عاشورایی امسال در محورهای امر به معروف و نهی از منكر و نیز آزادگی و آزاده زیستن برگزار می‌شود.

به گفته هوشیار، مسابقات وبلاگ‌نویسی ویژه زوج‌های جوان، جشن‌های دهه ولایت از ۲۵ آبان تا ۵ آذرماه، همایش علمی نوآوری در تولید، كارگاه سه‌روزه طراحی آزاد، چاپ و انتشار شماره جدید فصل‌نامه «آسمون ریسمون» و همایش مدیران مجتمع‌های آپارتمانی منطقه ۱۵ از دیگر برنامه‌هایی است كه در ماه‌های آبان و آذر در نظر گرفته شده است.
مرجع : شهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما